Har nå erfart en ting, og det er at jeg aldri kommer til å kjøpe noe mer fra Aeroplane Heaven eller rettere sagt "Hell".
Jeg ba om en refund fra AH ,men ble møtt med en endeløs rekke med krav om bevisføring om feilene.
Det jeg gjorde da var at jeg ga hele saken til Paypal som raskt godkjente en refund etter å ha sett på saken.
Flyet var kjøpt hos simMarket og det er visstnok en forbindelse mellom dem og AH. De avsluttet kontoen min
der dagen etter og dermed forsvant alt jeg har handlet der (som jeg var fornøyd med) og muligheten til å få upgrades osv.
Jeg har idag bedt Paypal om en refund på de varene, og når de over telefon hørte at det var i forbindelse med den første
refund og en slags hevn, så eskalerte de saken med en eneste gang. Jeg aventer nå på hva som skjer videre.
En tur på Trustpilot viser at dette er ikke første gang de gjør noe slikt. De har fått veldig mye kritikk på selve Microsoft forumet, og svarene fra AH er ren underholdning.
En uttalelse som går igjen fra ansvarlige hos AH er at de godtar ingen klager og det fins alltid andre kunder.
Altså, er man kunde hos simMarket og ber om en refund så kan det hende at man blir slettet der.
De er kun interessert i fornøyde kunder.
Jeg har kjøpt en god del rundt omkring, men har aldri sett på maken. 🙂