Poengoversikt
Populært innhold
Viser innholdet med flest omdømmepoeng den 30. okt. 2020 i alle områder
-
8 points
-
De surrer fælt her, tror jeg. De sliter litt med hva de gjør og hva de slipper. Blir litt He he fra min side ( har god tid jeg da ). Men, det skal sies, de har lagt lista høyt selv, nå må de levere. Så langt har de ikke maktet det. Det er forøvrig merkelig at de ikke er mere forberedt på hva de må levere. Nei, de var ikke klare men det er vi gærninger, elemntere ting som å kunne bruke sin yoke, sine pedaler til å få et sånn standard fly som Cessna 172 flybar. mmmmm, crazy sier jeg bare. Det er Microsoft i et nøtteskall det. Det de flyter på nå er et fantastisk scenery, flotte fly ( som ikke virker slik de skal ) utenom det er simulatoren rævva, helt rævva spør du meg. Realisme i hver flytype, de har ikke konroll overhode Bare pøse på med flytyper å velge i, er det klokt da ingen av dem er real................... å fly Real weather, det kan man jo ikke stole på, ikke i følge mine informasjoner som er Aeroweather ( benyttes faktisk av real piloter ) Real Traffic, hvor er det, fungerer jo overhode ikke, på Vørnes lander det Airbus 330 som Norwegian og SAS, ikke nok med detpropellers tar av og lander som NAS og SAS, hva er det for noe AI traffic, mmmm, ja hvor er den og hvilke realisme i så fall Ja, de har mye å svare for men jeg tenker de har tatt seg vann over hodet. Masse vann overf hodet. Holder med dere som sier, MS2020 er lagt på hylla for et års tid. Sikkert superfornuftig, burde gjort et jeg også men er desverre så nyskjerrig og barnslig at jeg holder på. Huff, blir ikke bedre med årene.2 points
-
2 points
-
2 points
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Ble tid til en liten tur-retur Notodden Hamar i dag. 😃 Været var ikke helt supert på tur Hamar og på returen så hadde været blitt enda dårligere. Ved Lampeland var det åpenbart at det var uforsvarlig å stikke nesen ned i skyene uten å se bakken. Derfor måtte piloten kaste NAFs veibok og grave nederst i sekken etter innflyvningskartet til Notodden. Det samme kartet er gjengitt på Avinor sine sider, rare greier! Omtrent her gikk veiboken i baksetet og NDB og LOC ble tunet inn. Har kommet inn i grøten, er redd for Ising! Har her kommet til punktet, (litt forbi... egentlig altfor langt) hvor jeg svinger tilbake til NDBen og begynner og følge localizeren ned Heddal. Bare for å gjøre ting litt spennende konket GPSen ut Veiboken hadde vært litt for optimistisk. 8nm ute. Loc 12 på Notodden er litt gøy, den er offset for å følge dalen. Fortsatt ikke plassen i syne, godt jeg kan gå ned 600 fot til DH. Egentlig så kunne nok veiboken vært fremme på dette tidspunktet. 🤠 Endelig så ligger plassen der fremme i tåka. Phu! Burger på Oasen kro, mon tro?1 point
-
0 points
-
Patch 5, mmm, ja hva skal en si. Er det testet det de utgir. Meter og kg kødder til en del, særlig på autopilot høyder og VC. Prøvde også ut hybrid men uten lykke. Tilbake til US og alt var greit. Ellers måtte jeg legge hode i bløt for å justere opp Yoke og pedaler igjen, zensitivities er jo ikke til å bli klok på. Værnes har også fått noe ugreier det legger jeg i en egen post.0 points
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00