Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 18. desember Premium Medlem Skrevet 18. desember Veldig gode nyheter. Takk til både Geir og Jan for innsatsen. Og, takk til alle her på forumet som deltar. Har dessverre vært lite aktiv de siste årene pga. jobb og familie, men det begynner å roe seg litt nå. Samleutgaven av FS 2024 er omsider på vei i posten fra Aerosoft i Tyskland og jeg gleder meg til å være på de "virituelle vingene" igjen. 3 Siter
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 19. desember Premium Medlem Skrevet 19. desember Donert 2 Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. desember Premium Medlem Skrevet 19. desember Donert 2 Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 19. desember Premium Medlem Skrevet 19. desember Donert😎 2 Siter
Premium Medlem Jan Gunnar Nystrøm Skrevet 19. desember Premium Medlem Skrevet 19. desember Donert 2 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. desember Premium Medlem Skrevet 20. desember donert 1 Siter
Stein-Ove Rud Skrevet 20. desember Skrevet 20. desember (endret) Donert. Endret 20. desember av Stein-Ove Rud 1 Siter
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 25. desember Skrevet 25. desember Som front end-mann er det bare å skrike ut om det skulle være behov for hjelp med noe som helst. Jeg er nyutdanna/omskolert, så trenger all erfaring en kan få 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 25. desember Forfatter Skrevet 25. desember 41 minutter siden skrev Tor-Håkon Bergseng: Som front end-mann er det bare å skrike ut om det skulle være behov for hjelp med noe som helst. Jeg er nyutdanna/omskolert, så trenger all erfaring en kan få Har du kompetanse på grafisk design? Siter
Gunnar van der Meeren Skrevet 25. desember Skrevet 25. desember Supert at du tar over Jan Reidar! Takk til Geir for en glimrende jobb i mange år. 👏👏👏. Jeg har opprettet en månedlig donasjon. Godt nytt år med ny eier av flightsim.no! 1 Siter
Tor-Håkon Bergseng Skrevet torsdag klokken 09:06 Skrevet torsdag klokken 09:06 17 timer siden skrev Jan R. Storelvmo: Har du kompetanse på grafisk design? Om det er profilering osv så er det ganke begrensa, men design av nettsider der er jeg ganske ok Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet torsdag klokken 13:40 Forfatter Skrevet torsdag klokken 13:40 4 timer siden skrev Tor-Håkon Bergseng: Om det er profilering osv så er det ganke begrensa, men design av nettsider der er jeg ganske ok Det var egentlig grafisk design jeg var ute etter da nettsiden vil bli nedlagt om kort tid, men jeg kan ha deg i bakhodet om det skulle være noe 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.