Jan R. Storelvmo Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Samt tonnevis med annonseringer og informasjon har blitt sluppet i dag av Microsoft og Asobo. Av mangel på et MSFS2024 forum så har jeg lagt dette her i Kaffekroken inntil videre. @Geir Teigo må kanskje opprette et nytt underforum nå som det nærmer seg lansering av neste utgave av Flight Simulator. https://fselite.net/ https://www.flightsimulator.com/ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september 2024 fly 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september I følge kommentarer fra en lokalkjent til en video, er det fortsatt samme Bing kart!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. september Forfatter Del Skrevet 23. september Får virkelig håpe det blir oppdatert innen lansering, for satellitt data grunnlaget for MSFS2020 er ganske gammelt og helt utdatert i enkelte områder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Ja, ser at Bings kart på nett fortsatt har evig vinter på Gjøvik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Flere som har problemer med forhåndsbestilling av 2024? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 27. september Premium Medlem Del Skrevet 27. september Jeg brukte X-BOX, ingen problem. 👍PS.Fikk beskjed fra x-box at, beløpet ville bli trukket, fra min bankkonto 10 dager før utgivelse.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Prøvde MS Store her, BankID fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september bankid fungerer ikke på digipost heller så. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september 5 timer siden skrev Steinar Bakke.: Jeg brukte X-BOX, ingen problem. 👍PS.Fikk beskjed fra x-box at, beløpet ville bli trukket, fra min bankkonto 10 dager før utgivelse.! Xbox fungerte! 👌Takk, bestilte Standard Edition. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Ser ut som GPU er mer flaskehals i MSFS 2024 enn i MSFS 2020, sjekk øvre høyre hjørne i denne videoen: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 12. oktober Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober 5 timer siden skrev MagTvei: Ser ut som GPU er mer flaskehals i MSFS 2024 enn i MSFS 2020, sjekk øvre høyre hjørne i denne videoen: JAJA.! Vi skal ikke se så mørkt, på dette. For i 2025, kommer det nye modekort, 890 serien, nye prossore, og ikke minst de nye, 5070/5080/5090 serien med grafikkort. Med andre ord, mye og glede seg til. Så Microsoft Flight Simulator 2024, skal bli en drøm, for oss sim entusiaster, spesielt til neste år, 2025, når alt det nye blir lansert.Det blir kanskje hart, for lommeboka for noen, hvis man skal følge opp hobbyen, men som noen sa. Skit vi står han bi. "Ten Four"👍👍👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem christerE Skrevet 12. oktober Premium Medlem Del Skrevet 12. oktober Synes ikke de var så imponerende som jeg trodde de skulle vare. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. oktober Del Skrevet 12. oktober Svolvær-Leknes i 2024 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober ENTC-ENSR 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslak Iversen Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Ser utrolig bra ut! Om jeg har forstått det rett, så bruker alfa gamle Bing data, så den endelige utgaven blir enda bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober (endret) Ja, det er fortsatt evig vinter på Gjøvik. Er inne i Alpha'en nå, her er noen bilder fra Lofoten: Endret 13. oktober av MagTvei 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Råholt og Gjøvik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Ser at jeg må frem med øksa igjen. Håper at det er muligheter for å importere mine gamle trefixer i SDKen 😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Ja, øksa må fram igjen Finner ingen communitymappe i alpha'en, så får ikke prøvd dine fixer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober Det er vel heller ikke sluppet noe SDK enda.... Vet at det er endringer i hvordan biomer og trær kodes, så er spent på om exclution poligonene virker og om jeg kan importere raw filene inn i ny SDK for compilere i 2024 format..... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober \AppData\Local\Packages\Microsoft.LimitlessBeta_8wekyb3d8bbwe\LocalCache\Packages\Community Sjekket et par av mine addons. Biome polygon fra 2020 fungerer i tech alpha. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 13. oktober Del Skrevet 13. oktober 3 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Det er vel heller ikke sluppet noe SDK enda.... Vet at det er endringer i hvordan biomer og trær kodes, så er spent på om exclution poligonene virker og om jeg kan importere raw filene inn i ny SDK for compilere i 2024 format..... Trefixene dine fungerer fint! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober (endret) 11 timer siden skrev MagTvei: Råholt og Gjøvik Hmmm....🤔 Kunne du sjekke ut hvordan det ser ut rundt ENHA, Stafsberg Hamar..? 😏 🍻 Endret 14. oktober av Stein-Ove Rud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Like ille som før, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Ok, takker. Men likevel tragisk... 😒 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Vi får håpe at ryktene om nytt Bing map til lanseringen stemmer. Håper også det fortsatt blir mulig å erstatte med Google maps! Ellers er jeg positivt overrasket over performance, flyter fint over Manhattan selv på min gamle i5-8400! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober (endret) Flakstadstranda i 2024 vs 2020, ikke mye forandring! Endret 14. oktober av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober (endret) Det skal komme nytt Bing map både for 2020 og 2024 ved lanseringen av 2024. De bruker visst samme database. Endret 14. oktober av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 14. oktober Del Skrevet 14. oktober Honningsvåg, 2024 er mindre grønn, men alt dette vil nok endre seg etter release. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.