Jan R. Storelvmo Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Samt tonnevis med annonseringer og informasjon har blitt sluppet i dag av Microsoft og Asobo. Av mangel på et MSFS2024 forum så har jeg lagt dette her i Kaffekroken inntil videre. @Geir Teigo må kanskje opprette et nytt underforum nå som det nærmer seg lansering av neste utgave av Flight Simulator. https://fselite.net/ https://www.flightsimulator.com/ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 20. september Del Skrevet 20. september 2024 fly 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september I følge kommentarer fra en lokalkjent til en video, er det fortsatt samme Bing kart!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. september Forfatter Del Skrevet 23. september Får virkelig håpe det blir oppdatert innen lansering, for satellitt data grunnlaget for MSFS2020 er ganske gammelt og helt utdatert i enkelte områder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. september Del Skrevet 23. september Ja, ser at Bings kart på nett fortsatt har evig vinter på Gjøvik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Flere som har problemer med forhåndsbestilling av 2024? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 27. september Premium Medlem Del Skrevet 27. september Jeg brukte X-BOX, ingen problem. 👍PS.Fikk beskjed fra x-box at, beløpet ville bli trukket, fra min bankkonto 10 dager før utgivelse.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september Prøvde MS Store her, BankID fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joandreas Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september bankid fungerer ikke på digipost heller så. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 27. september Del Skrevet 27. september 5 timer siden skrev Steinar Bakke.: Jeg brukte X-BOX, ingen problem. 👍PS.Fikk beskjed fra x-box at, beløpet ville bli trukket, fra min bankkonto 10 dager før utgivelse.! Xbox fungerte! 👌Takk, bestilte Standard Edition. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.