Jan R. Storelvmo Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar https://forums.flightsimulator.com/t/sim-update-15-beta-release-notes-pc-1-37-2-0-xbox-1-37-3-0-february-14-2024/629823 Nok en oppdatering uten det helt store, men kommer med noen nye ting som har med ground physics å gjøre. Ellers småfiks/forbedringer på avionikk og default fly. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar En god ting er jo at det skal være enda mindre ising i fjordene! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar 43 minutter siden skrev Dag Baardsen: En god ting er jo at det skal være enda mindre ising i fjordene! Ja, det gjenstår jo å se da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) 1 time siden skrev Dag Baardsen: En god ting er jo at det skal være enda mindre ising i fjordene! Har testet dette. Det ser ut som de har naila det denne gangen. Mye mere realistisk her jeg bor. Før så var alt bare is. Og nå er det meste is fritt og det flyter noe isflak her og der:) Har ikke testa Svalbard da. Der var jo helt ekstremt. Endret 15. februar av Erik Kristoffersen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 15. februar Premium Medlem Del Skrevet 15. februar 41 minutter siden skrev Erik Kristoffersen: Har testet dette. Det ser ut som de har naila det denne gangen. Mye mere realistisk her jeg bor. Før så var alt bare is. Og nå er det meste is fritt og det flyter noe isflak her og der:) Har ikke testa Svalbard da. Der var jo helt ekstremt. Hei.! Svalbard ser ikke så verst ut tok nettop et bilde. Det er mørkt etter denne årstiden, men ok. Litt is innerst i fjorden er overkommelig. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Moved the iced water threshold up from 27cm to 72cm in order to limit the amount of wrongly frozen water in the world. Example: Swiss lakes, Norwegian fjords… Så lenge de skal bruke snødybde til å definere når det er is eller ikke så er det ikke naila. Men det er ser jo mye bedre ut enn det har vært. Jeg regner med at det blir klaging igjen når snødybden kryper under 72 cm og isen forsvinner fra Mjøsa 🤣 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar 21 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Moved the iced water threshold up from 27cm to 72cm in order to limit the amount of wrongly frozen water in the world. Example: Swiss lakes, Norwegian fjords… Så lenge de skal bruke snødybde til å definere når det er is eller ikke så er det ikke naila. Men det er ser jo mye bedre ut enn det har vært. Jeg regner med at det blir klaging igjen når snødybden kryper under 72 cm og isen forsvinner fra Mjøsa 🤣 Ja, det er ingen optimal løsning. Ser nå at det definitivt har blitt bedre med tanke på overfrosne innsjøer og fjorder, men nå er problematikken at vann som normalt sett skal være isbelagt nå er åpne. Gjelder masse fjellvann og større innsjøer. Må nok en annen metode på plass for en optimal løsning. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar (endret) Hvorfor akkurat 72 cm som grense for isdannelse? Med tanke på hvor vi bor og de snømengder vi har så burde limiten vært minst 100 cm. Hvis noen er med i beta testingen, så kan jo dette være noe å gi feedback på.. Hvordan ser Tromsø området ut i SU15, noen som kan poste et bilde? Endret 21. februar av Siggen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar 72 eller 100, må bare si at det er blitt bra nå, særlig med tanke på hvordan det var da jeg begynte med FS4, hehe. Har merket bedre performance i SU15, så t.o.m. min tilårskomne maskin gir fin flyt. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ser jo riktig så bra ut👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Hva med Alta og Sørkjosen, isfritt der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) 3 timer siden skrev Siggen: Hva med Alta og Sørkjosen, isfritt der og? Ja (nesten) Endret 22. februar av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig A. Togstad Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Sørkjosen er isfritt helt til innerst i fjorden. Da begynner det å ise til. Kanskje litt for mye. Jeg regner med at havna er isfri på vinteren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Ja, ser helt isfritt ut på webkameraene til NLA. Men dette er så bra som det kan få blitt, tenker jeg. I alle fall er jeg fornøyd! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar (endret) Reisafjorden fryser ikke igjen slik som i flightsim.. Det dannes is i strandområdet ved de gule navigasjonslysene Endret 22. februar av Siggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Kanskje derfor det er vanskelig å reinstalere simmen UTEN addons? sikkert trafikk på samme server. Går for standard og lar ekspertisen kjøre beta for bl.a. å finne åpne fjorder vinterstid 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Jeg hadde en testflight med PMDG737 i går. Da virket ikke reverse thrust. Jeg har ikke fått anledning til å problemsøke men et medlem på discord mente det funket igjen etter avinstallering av SU15 Beta. Mulig en bug her da, altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 26. februar Premium Medlem Del Skrevet 26. februar Se Release-notes. Jeg sparte deg for noen minutter feilsøking nå Vetle, tar gjerne imot timebetaling på Vipps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle T. Fosse Skrevet 27. februar Del Skrevet 27. februar Den 26.2.2024 klokken 11.54 skrev Torbjørn M: Se Release-notes. Jeg sparte deg for noen minutter feilsøking nå Vetle, tar gjerne imot timebetaling på Vipps Hah! Flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Noen som kan poste bilder fra Alta, Kirkenes og Hammerfest fra SU15? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 4. mars Forfatter Del Skrevet 4. mars 2 timer siden skrev Siggen: Noen som kan poste bilder fra Alta, Kirkenes og Hammerfest fra SU15? De overfrosne fjordene du skal ha bilder av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 4. mars Premium Medlem Del Skrevet 4. mars 2 timer siden skrev Siggen: Noen som kan poste bilder fra Alta, Kirkenes og Hammerfest fra SU15? Hei.! Her er dine ønsker. Tatt kl 12.00 i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 4. mars Del Skrevet 4. mars Wounderful:-)) Tusen takk:-)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.