Dag Baardsen Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 SimWorks Studios som bl.a. står bak Kodiak 100 i MSFS begynner å nærme seg ferdigstillelsen av DHC7. Detaljer fra Facebook-post her. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. august 2022 Del Skrevet 9. august 2022 Tøff maskin, og fra en sterk produsent i tillegg, så det virker jo lovende. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. august 2022 Premium Medlem Del Skrevet 10. august 2022 Aaaah, endelig en Dash7 til MSFS. Hadde ganske mange timer som klappsete-passasjer hos Widerøe, den tiden de brukte Dash7. Veldig behagelig i lufta og forbausende støysvak ( "saktegående" propellere). Har mange gode minner fra 7`ern, denne modellen ser jeg virkelig fram til 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 10. august 2022 Del Skrevet 10. august 2022 Håper på Dash 8 serien etter denne 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 Ikke at dette nødvendigvis betyr noe, men tror det er stor etterspørsel for en Classic Dash-8! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 11. august 2022 Del Skrevet 11. august 2022 2 timer siden skrev Henrik Isaksen: Ikke at dette nødvendigvis betyr noe, men tror det er stor etterspørsel for en Classic Dash-8! Absolutt! Savner også Q400, fult simulert ala Majestic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Noen som vet/har hørt hva status på denne er? ETA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Siste nytt jeg har hørt er Sitat We are currently working on a very final Dash7 and on an even more final B314. At this stage we still target 2022. But that is no promise. Kilde: https://www.facebook.com/pilotsgesmbh/posts/pfbid037gLJ42j4kBG351Bb51Eovh29sBp98BYciG9X6XtEuBTWJxtXWF9LS5i4AY4psHBLl 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 Snubla over denne på YouTube, ble posta for ca en måned siden. Nå praktiserer jeg ikke tysk, men trenger ikke skjønne tysk for å høre at det gjenstår litt jobb når det kommer til lyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. februar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2023 Sitat høre at det gjenstår litt jobb når det kommer til lyd... Huff ja, dette ligner ikke lyden til Dash-7 i det hele tatt, men ellers ser utviklingen ut til å være spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 26. februar 2023 Del Skrevet 26. februar 2023 SWS kommer jo med en Kodiak 900 som jeg ser langt mer frem til. Selv håper jeg på en Twin Otter fra SWS i samme kvalitet som Kodiak 100. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 1. mars 2023 Del Skrevet 1. mars 2023 Litt avsporing av topic, men har skjønt at SWS sin Kodiak er det beste turboprop-alterntivet i MSFS? Er det noen som har testa disse? https://www.justflight.com/articles/black-square-steam-gauge-overhaul-series-in-development Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.