Dag Baardsen Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 https://flightsim.to/file/25240/enan-andenes-lufthavn-andenes-flystasjon-andenes-airport-air-station Det er også planlagt flere oppdateringer samt et eget Andenes-scenery fra Sauron. Hilsen @Sauron og meg 3 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 (endret) Ja og her kommer Andøya Scenery Pack v1.0: https://flightsim.to/file/25244/andya-scenery-pack-enan God Jul! Endret 25. desember 2021 av Sauron Glemte bilder... 3 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blob Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 Takk for deres arbeid. Flyplassen har blitt så mye bedre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 25. desember 2021 Del Skrevet 25. desember 2021 28 minutter siden skrev Blob: Takk for deres arbeid. Flyplassen har blitt så mye bedre Takk for det! Dersom det er noen som oppdager feil, har tips til forbedringer eller har ønsker i forbindelse med disse to pakkene over, ja så send oss en beskjed så blir det kanskje fikset til neste versjon...;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 25. desember 2021 Yayy! Det er skikkelig bra jobb fra dere da! 😃 Tusen takk. Den skal flys til både nå og da! 😊 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 Utrolig bra jobba dere! Kanskje Evenes eller Tromsø kan være et prosjekt å bryne seg på i fremtiden? 🤩 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Kanskje Evenes eller Tromsø Evenes er litt vanskelig fordi det skjer vanvittig mye på utbyggingssiden framover nå - med mindre noen kan hoste opp noen tegninger over hvordan det vil se ut. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Utrolig bra jobba dere! Kanskje Evenes eller Tromsø kan være et prosjekt å bryne seg på i fremtiden? 🤩 Ja vi får se....:) Har fortsatt noen oppgraderinger til ENAN på planen før ev. annet prosjekt. Ting tar tid og kunne man gjort dette på fulltid så hadde det vært noe annet..:) Tromsø trenger absolutt en oppgradering...så vi får se hva fremtiden bringer 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 29. desember 2021 Del Skrevet 29. desember 2021 8 timer siden skrev Dag Baardsen: Evenes er litt vanskelig fordi det skjer vanvittig mye på utbyggingssiden framover nå Det er sant. Uansett hva dere ender opp med så gleder jeg meg til å se det Håper på flere 737 destinasjoner! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Har ikke hatt tid (i denne travle juletid) til å installere ennå. Til dere som er kommet i gang: Er Oksebåsen med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 26 minutter siden skrev Inge Jenstad: Har ikke hatt tid (i denne travle juletid) til å installere ennå. Til dere som er kommet i gang: Er Oksebåsen med? Nei ikke ennå, men er på planen…:) Trenger litt mer bilder ++ Har også plan om å få med Alomar oppe på Ramnan (fjellet for de som ikke er lokalkjent). 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Ny versjon av Andøya (ENAN) scenery er lagt ut: https://flightsim.to/file/25244/andya-scenery-pack-enan Senere i uken/neste uke kommer en ny versjon av selve flyplassen også....med litt "snacks"...;) Stay tuned! 3 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Den kommer opp med feilmelding i MSFS Addons Linker av en eller annen grunn. Jeg har forsøkt å laste den ned 2 ganger... Edit: Min feil... Jeg hadde den visst i en annen katalog også... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 1. februar 2022 Del Skrevet 1. februar 2022 Veldig bra jobba, tusen takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2022 Takker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 Kjempelekker både flyplass og tettsted. Bra jobba! Fant forøvrig denne lysmasten drivende på et isflak 3 nm utenfor RWY 14. Tipper at det er dere som har mistet den ved et uhell 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 2. februar 2022 Del Skrevet 2. februar 2022 1 minutt siden skrev Ole-Chr Larsen: Kjempelekker både flyplass og tettsted. Bra jobba! Fant forøvrig denne lysmasten drivende på et isflak 3 nm utenfor RWY 14. Tipper at det er dere som har mistet den ved et uhell 🙂 Hehe...ja tror den skal være fjernet i neste versjon som kommer snart. Hvis ikke så blir den fjernet i neste oppdatering når jeg kommer meg hjem fra sjøen. Er ikke første gangen objekter kommer på avveie....så det er bra dere sier i fra....:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 10. februar 2022 Del Skrevet 10. februar 2022 https://flightsim.to/file/25240/enan-andenes-lufthavn-andenes-flystasjon-andenes-airport-air-station Nå er versjon 1.2 av ENAN ute for de som er interessert...:) Legger ved noen screenshots....og anbefaler en startup på parking 14 (mil cargo)...;) 2 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 11. februar 2022 Del Skrevet 11. februar 2022 Nå er det slik at hangaren (på bildene over) åpner seg når simmen starter og blir stående åpen i 10 minutter før den lukker seg og blir værende lukket i 30 min. Deretter starten syklusen på nytt. Dersom noen kommer over en god (og enkel) metode for å lage en animasjon som kan startes/stoppes manuelt så er jeg interessert i det....😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.