Dag Baardsen Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 https://flightsim.to/file/25240/enan-andenes-lufthavn-andenes-flystasjon-andenes-airport-air-station Det er også planlagt flere oppdateringer samt et eget Andenes-scenery fra Sauron. Hilsen @Sauron og meg 3 11 Siter
Sauron Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 (endret) Ja og her kommer Andøya Scenery Pack v1.0: https://flightsim.to/file/25244/andya-scenery-pack-enan God Jul! Endret 25. desember 2021 av Sauron Glemte bilder... 3 12 Siter
Blob Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 Takk for deres arbeid. Flyplassen har blitt så mye bedre 2 Siter
Sauron Skrevet 25. desember 2021 Skrevet 25. desember 2021 28 minutter siden skrev Blob: Takk for deres arbeid. Flyplassen har blitt så mye bedre Takk for det! Dersom det er noen som oppdager feil, har tips til forbedringer eller har ønsker i forbindelse med disse to pakkene over, ja så send oss en beskjed så blir det kanskje fikset til neste versjon...;) 1 Siter
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 25. desember 2021 Premium Medlem Skrevet 25. desember 2021 Yayy! Det er skikkelig bra jobb fra dere da! 😃 Tusen takk. Den skal flys til både nå og da! 😊 2 1 Siter
Henrik Isaksen Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 Utrolig bra jobba dere! Kanskje Evenes eller Tromsø kan være et prosjekt å bryne seg på i fremtiden? 🤩 Siter
Dag Baardsen Skrevet 29. desember 2021 Forfatter Skrevet 29. desember 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Kanskje Evenes eller Tromsø Evenes er litt vanskelig fordi det skjer vanvittig mye på utbyggingssiden framover nå - med mindre noen kan hoste opp noen tegninger over hvordan det vil se ut. 1 Siter
Sauron Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Utrolig bra jobba dere! Kanskje Evenes eller Tromsø kan være et prosjekt å bryne seg på i fremtiden? 🤩 Ja vi får se....:) Har fortsatt noen oppgraderinger til ENAN på planen før ev. annet prosjekt. Ting tar tid og kunne man gjort dette på fulltid så hadde det vært noe annet..:) Tromsø trenger absolutt en oppgradering...så vi får se hva fremtiden bringer 1 1 Siter
Henrik Isaksen Skrevet 29. desember 2021 Skrevet 29. desember 2021 8 timer siden skrev Dag Baardsen: Evenes er litt vanskelig fordi det skjer vanvittig mye på utbyggingssiden framover nå Det er sant. Uansett hva dere ender opp med så gleder jeg meg til å se det Håper på flere 737 destinasjoner! 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 1. januar 2022 Skrevet 1. januar 2022 Har ikke hatt tid (i denne travle juletid) til å installere ennå. Til dere som er kommet i gang: Er Oksebåsen med? Siter
Sauron Skrevet 1. januar 2022 Skrevet 1. januar 2022 26 minutter siden skrev Inge Jenstad: Har ikke hatt tid (i denne travle juletid) til å installere ennå. Til dere som er kommet i gang: Er Oksebåsen med? Nei ikke ennå, men er på planen…:) Trenger litt mer bilder ++ Har også plan om å få med Alomar oppe på Ramnan (fjellet for de som ikke er lokalkjent). 1 1 Siter
Sauron Skrevet 1. februar 2022 Skrevet 1. februar 2022 Ny versjon av Andøya (ENAN) scenery er lagt ut: https://flightsim.to/file/25244/andya-scenery-pack-enan Senere i uken/neste uke kommer en ny versjon av selve flyplassen også....med litt "snacks"...;) Stay tuned! 3 2 Siter
Frank Kristiansen Skrevet 1. februar 2022 Skrevet 1. februar 2022 Den kommer opp med feilmelding i MSFS Addons Linker av en eller annen grunn. Jeg har forsøkt å laste den ned 2 ganger... Edit: Min feil... Jeg hadde den visst i en annen katalog også... 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 1. februar 2022 Premium Medlem Skrevet 1. februar 2022 Takker 1 Siter
Ole-Chr Larsen Skrevet 2. februar 2022 Skrevet 2. februar 2022 Kjempelekker både flyplass og tettsted. Bra jobba! Fant forøvrig denne lysmasten drivende på et isflak 3 nm utenfor RWY 14. Tipper at det er dere som har mistet den ved et uhell 🙂 1 Siter
Sauron Skrevet 2. februar 2022 Skrevet 2. februar 2022 1 minutt siden skrev Ole-Chr Larsen: Kjempelekker både flyplass og tettsted. Bra jobba! Fant forøvrig denne lysmasten drivende på et isflak 3 nm utenfor RWY 14. Tipper at det er dere som har mistet den ved et uhell 🙂 Hehe...ja tror den skal være fjernet i neste versjon som kommer snart. Hvis ikke så blir den fjernet i neste oppdatering når jeg kommer meg hjem fra sjøen. Er ikke første gangen objekter kommer på avveie....så det er bra dere sier i fra....:D 1 Siter
Sauron Skrevet 10. februar 2022 Skrevet 10. februar 2022 https://flightsim.to/file/25240/enan-andenes-lufthavn-andenes-flystasjon-andenes-airport-air-station Nå er versjon 1.2 av ENAN ute for de som er interessert...:) Legger ved noen screenshots....og anbefaler en startup på parking 14 (mil cargo)...;) 2 5 Siter
Sauron Skrevet 11. februar 2022 Skrevet 11. februar 2022 Nå er det slik at hangaren (på bildene over) åpner seg når simmen starter og blir stående åpen i 10 minutter før den lukker seg og blir værende lukket i 30 min. Deretter starten syklusen på nytt. Dersom noen kommer over en god (og enkel) metode for å lage en animasjon som kan startes/stoppes manuelt så er jeg interessert i det....😉 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.