Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 7. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. desember 2021 SSW var raskt ute med oppdatering på denne fantastiske modellen. Litt småpirk, fjernet et par bugs og oppskalert piloter og bremseskjerm. Ellers like behagelig å fly som før 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 Friske bilder 👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Det var flere bugs enn jeg trodde, lang liste på SSW FB hjemmeside: https://www.facebook.com/simskunkworks Endret 7. desember 2021 av MagTvei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2021 Sitat Det var flere bugs enn jeg trodde, lang liste på SSW FB hjemmeside Ja litt merkelig, den var jo perfekt i mine øyne 😁 , men æ har ikke noe i mot at den fortsatt kan poleres . Ser også noen som uttaler seg med et spørsmål om hvorfor DENNE modellen er blitt så populær, og som svarer i samme slengen, at etter å ha prøvd noen turer så forstår de plutselig hele greia 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Ja, det er en fantastisk modell av et flott fly, laget av italienske entusiaster! Denne tråden var interessant, synd jeg ikke fant den før i dag: https://forums.flightsimulator.com/t/development-of-sim-skunk-works-lockheed-martin-tf-104g/372909/48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 8. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 1 time siden skrev Geir Haugmo: Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ? Jeg fikk ikke slettet V1, så jeg bare kjørte V2, virker fint. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 8. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2021 1 time siden skrev Geir Haugmo: Jeg har vært forsiktig med å ha tilleggsprogrammer foreløpig. Nå har jeg lastet ned V2. Hva er den beste fremgangsmåten for å innstallere denne versjonen når man allerede har V1? Jeg regner med at det ikke bare er å kjøre V2, så erstattes V1 ? SSW anbefaler å slette v1 først. Jeg gjorde så, og alt fungerte velsmurt etterpå ☺️ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 8. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 8. desember 2021 Der var det 2 svar ja. 🙂 Takk for det. Hadde ikke sett rådet fra SSW så jeg følger det. Jeg har litt dårlig erfaring fra tidligere programmer hvor ikke alle filer blir slettet ved å kjøre exe. Da har det blitt kaos og reinstallasjon. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Jeg likte den første versjonen, til tross for en del bugs - installerte den nye i går og nå syns jeg den har blitt virkelig bra! Jeg syns fortsatt den virker lovlig treg dog, sliter med å få den over mach 1, men det er kanskje en begrensning i MSFS? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 53 minutter siden skrev Fredrik Edvardsen: Jeg likte den første versjonen, til tross for en del bugs - installerte den nye i går og nå syns jeg den har blitt virkelig bra! Jeg syns fortsatt den virker lovlig treg dog, sliter med å få den over mach 1, men det er kanskje en begrensning i MSFS? Fikk den såvidt opp i mach 2 idag etter oppdateringen, så alt virker som det skal her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Hmm, rart - testet nå, halv fuel, ingen eksterne tanker, testet litt mellom 35000 og 40000 fot - men topper fortsatt ut rundt mach 1. 🤔 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Fulgte du Snake pattern som SSW viste på FB siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Går fortsatt bra å få opp farta her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Rare greier, jeg testet litt mer i går - opp til 40000-ish, fortsatt gikk den ikke fortere enn mach 1. Jeg klatret og sank litt og plutselig virket det som ett eller annet løsnet for da gjorde den plutselig mach 2 uten problemer. Da jeg nærmet meg flyplassen jeg skulle til gjorde jeg en low pass før landing, da gikk det plutselig fint å få en opp i 600 kts+ - tidligere har jeg sjelden klart å få den over 450-500 kts low level. Virket nesten som om det var noe som løsnet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2021 Sitat Virket nesten som om det var noe som løsnet ......kanskje var det airbrake`en som løsnet , neida, æ har ikke hatt problemer med å komme opp i hastighet, men har ikke prøvd meg på mach 2. Har bare cruiset mellom bakkar og berg utmed havet, kanskje på tide med å dra på skikkelig !? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 9. desember 2021 Del Skrevet 9. desember 2021 Ja, viktig å blåse ut soten av pipa av og til 😂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 22. januar 2022 Del Skrevet 22. januar 2022 FN-Z er tilgjengelig nå. https://flightsim.to/file/26375/ssw-tf-104g-rnoaf-z-fn 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Tailflashen er opp ned 😕 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. januar 2022 Del Skrevet 23. januar 2022 Og for stor 👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.