Henrik Isaksen Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 PMDG endret nylig header bildet sitt på Facebook. Som regel pleier de å gjøre dette omtrent en måned før release, så lukter det en liten julepressang tro? Er i alle fall super spent, håper også at MAX modellen ikke ligger langt bak! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 20. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 20. november 2021 Dette bildet ser jo bedre ut enn min offisielle Boeing 737-plakat jeg hadde på veggen som barn. Utrolig lekkert! 😎 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 20. november 2021 Del Skrevet 20. november 2021 Ser unektelig lekkert ut dette her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Blir interessant dette, 737 har jeg ikke rørt siden FSX, og da hadde jeg ikke hverken yoke/joystick eller pedaler. Men jeg må innrømme at jeg har blitt ganske glad i Airbus A320 og den (i alle fall i mitt hode) langt mer logiske overhead med "no white lights". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 23. november 2021 Forfatter Del Skrevet 23. november 2021 Robert, sjefen selv i PMDG hadde nylig et intervju der man fikk en del informasjon: - Release, som han tror vil være iløpet av Januar/Februar - Pricing, hvor han sier folk vil bli sjokkert over hvordan prisingen deres blir fremover. Jeg vil tippe vi som kjøpte NGXu til P3D når den kom ut får NG3'en gratis - Robert sier også at 737'en kommer til å være det beste flyet PMDG noen gang har gitt ut, som lyder godt etter at mange mener MSFS sin SDK/API er for begrenset - DC-6'en til MSFS solgte flere kopier innen 12 timer, enn den har gjort i FSX, P3D og X-plane tilsammen. Sier mye om hva MSFS har gjort med markedet - Neste fly etter 737'en vil være 777'en og sannsynligvis etterfulgt av 747. Hele Boeing-linjen dems skal til MSFS før de offentligjør noen nye prosjekter. Det er også planlagt 737MAX, 777X. Er bare å glede seg, så fort PMDG 737NG3 og FENIX SIM A320 er på banen blir det nok takk og farvell til Prepar3D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 29 minutter siden skrev Henrik Isaksen: Er bare å glede seg, så fort PMDG 737NG3 og FENIX SIM A320 er på banen blir det nok takk og farvell til Prepar3D For min del tror jeg at jeg må ha Majestic og A2A på banen i tillegg. Da er alt fullkomment 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 DC-6 dukket opp i Marketplace nå 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 23. november 2021 Forfatter Del Skrevet 23. november 2021 3 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: For min del tror jeg at jeg må ha Majestic og A2A på banen i tillegg. Da er alt fullkomment Gleder meg selvfølgelig til de kommer også, men NG3'en og Fenix 320'en vil nok holde meg plenty busy til alt det andre dukker opp! Gleder meg forøvrig mer til en ordentlig Dash 8 100-200-300 enn Q400. Er så mange kule destinasjoner allerede man kan gjøre WF ops med i lille-dashen 😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 1 time siden skrev Henrik Isaksen: Gleder meg selvfølgelig til de kommer også, men NG3'en og Fenix 320'en vil nok holde meg plenty busy til alt det andre dukker opp! Gleder meg forøvrig mer til en ordentlig Dash 8 100-200-300 enn Q400. Er så mange kule destinasjoner allerede man kan gjøre WF ops med i lille-dashen 😃 Savner også en Dash, men det vil nok ta en stund. Koser meg med bushflyging og Pilatusen til Milviz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Ser at Majestic skal til med en "significant re-design of the Virtual Cockpit" for P3D, så Majestic i MSFS er nok ikke noe vi kommer til å se på en gooood stund. La oss håpe de tenker smart slik at arbeidet de gjør for P3D nå, blir overførbart til MSFS. http://majesticsoftware.com/forums/discussion/1242/upcoming-training-edition-release-virtual-cockpit-re-design-for-prepar3d-v4-5-and-v5-2#latest Endret 24. november 2021 av Ø.C.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 Majestic sitter fortsatt på gjerdet og klager på MSFS SDK, så det går nok minst et år før de utgir noe som helst på MSFS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Ja minst! PMDG har jo brukt over et år og de er et helt utviklingsteam med fullt fokus, Majestic er en fyr hovedsaklig. Synd at fix av turboprop i MSFS går treigere enn lovet, da kunne kanskje noen andre aktører kommet på banene og levert en brukbar Dash. Endret 24. november 2021 av Ø.C.H. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 3 timer siden skrev Dag Baardsen: Majestic sitter fortsatt på gjerdet og klager på MSFS SDK, så det går nok minst et år før de utgir noe som helst på MSFS Tja, vet ikke om jeg kjøper den helt. A2A har sagt at det nå ikke finnes noen hindringer i SDK for å levere Accusim til MSFS. Samme med PMDG. Er lov å håpe at nå som Training edition snart er ute så blir det full fokus på MSFS fremover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 24. november 2021 Forfatter Del Skrevet 24. november 2021 (endret) Utifra hva ORBX og Aerosoft sa på en konferanse ifjor så er det bare 8-10% av flight sim communitiet som fortsatt kjøper add-ons til P3D. Så som en business så gir det egentlig kun mening at MSFS blir satt i fokus. Vil tro prosenten er neda lavere nå som MSFS har vært ute et år Er forøvring en Dash 8 100-200-300 i development for MSFS av Skyline Simulations eller noe sånt. De driver for øyeblikket med modellen, og blir nok neppe study-level greier men den skal kunne fly "full flight operations" fra cold and dark osv. Endret 24. november 2021 av Henrik Isaksen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 4 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Tja, vet ikke om jeg kjøper den helt. Er ikke mange som kjøper den med de flyene som allerede er ute eller på vei. Ser ikke ut som det er voldsomt mye aktivitet i hele Majestic. De har vel levert ett eneste fly (for mange år siden), med en større oppdatering tidligere i år, så jeg holder ikke pusten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. november 2021 Del Skrevet 24. november 2021 3 timer siden skrev Dag Baardsen: Er ikke mange som kjøper den med de flyene som allerede er ute eller på vei. Ser ikke ut som det er voldsomt mye aktivitet i hele Majestic. De har vel levert ett eneste fly (for mange år siden), med en større oppdatering tidligere i år, så jeg holder ikke pusten. Ja, men Majestic er vel et enmanns orkester så det vil nok ta en stund før Q400 kommer til MSFS, det er jeg helt enig i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2021 Ny update fra PMDG https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/154537-08dec21-a-quick-round-of-updates-on-various-topics-across-pmdg-p3d-msfs-dc-6-737?fbclid=IwAR0VRLFlnY5n2CWmDCvnuumz-dXURb-6XXIP7Z16Zw4MTCLkDsks37mqo9k Pulling PMDG 737 for MSFS Release Timeline: This is a complicated topic that some folks will understand, and others will not. We have been planning for some time to release the long awaited PMDG 737 for MSFS prior to year end. We have made the difficult decision to remove the 737 release timeline from discussion temporarily. Tl;Dr: There are some changes and fixes needed on the MSFS platform that without, we cannot release the 737. We do not currently know when to expect those changes/fixes so we aren't comfortable putting a mark on the calendar until we have that information in our hands. That is an oddly shaped turn of phrase- and I want to explain a bit further what we are trying to convey: We are not just announcing a delay, or that we are moving the release timeline 30 days or 60 days or 120 days or 365. We are not saying the 737 won't release in January, February, or any other month in 2022. What we **are** saying is that we are putting a temporary hold on giving you any expectation as to when the release might happen because the release is going to be dependent upon some changes that we have requested from Asobo and we do not currently have any clarity as to when we might expect those changes to be made, if at all. If the changes will not be made, then we will be faced with removing some core functionality that we feel is important to the full enjoyment of the 737, no matter what platform you sim on. For that reason, we are hoping that our requests will be acted upon and we want to give the requests time to be digested, researched and understood by Asobo. Even if the changes we request are acted upon today- we will need to wait for them to wend their way through the testing and release process for MSFS, and such action and a timeline is unclear and thus we want to clarify that information before we simply move the 737 to a new date and hope things work out for the best. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 9. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2021 Og en drøss av nye bilder her: https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/154788-09dec21-pmdg-737-for-msfs-cockpit-preview-images-and-some-cold-water-for-drama-llamas 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 10. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2021 Fra en post fra Thresholdx.net i dag. Det ser ut som Asobo bistår PMDG med å få development back on track så ser hvertfall ut som ting går i riktig retning 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.