MagTvei Skrevet 18. november 2021 Del Skrevet 18. november 2021 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Skrevet 19. november 2021 Del Skrevet 19. november 2021 Ser jo forbanna tøff ut da! Noen som har prøvd den? Jeg må nok ha nytt grafikkort for å utnytte fartsfølelsen i et monster som denne. Hakker for mye i stor hastighet i lav høyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2021 Var jo bare Fly .........litt skuffet men ... lite funksjoner som virker i den 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 I forhold til prisen, er den helt ok ;-) 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 19. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2021 44 minutter siden skrev Robert Hulthin: Var jo bare Fly .........litt skuffet men ... lite funksjoner som virker i den Ja lite som virker, etterbrenneren virker heller ikke...! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 19. november 2021 Forfatter Del Skrevet 19. november 2021 25 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Ja lite som virker, etterbrenneren virker heller ikke...! Joda, men den må aktiveres med en bryter. Søk etter afterburner i control settings. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 19. november 2021 Premium Medlem Del Skrevet 19. november 2021 26 minutter siden skrev MagTvei: Joda, men den må aktiveres med en bryter. Søk etter afterburner i control settings. Takker det rettet seg.!😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Må si jeg er meget imponert av soundscapet på denne. Lydene er jo helt rå hvis du ser deg selv fly i replay fra bakken. Beste lydene jeg har hørt i en flightsim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. november 2021 Del Skrevet 22. november 2021 Ikke mye å rope hurra for, jeg forstår ikke greia til Asobo med å fortsette å legge til masse fly som strengt talt ikke er noe annet enn et skall. Greit nok at ikke alle ønsker en "as real as it gets"-opplevelse, men denne er jo ikke brukbar til annet enn rask sight seeing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 4 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Ikke mye å rope hurra for, jeg forstår ikke greia til Asobo med å fortsette å legge til masse fly som strengt talt ikke er noe annet enn et skall. Greit nok at ikke alle ønsker en "as real as it gets"-opplevelse, men denne er jo ikke brukbar til annet enn rask sight seeing. Hva forventer du egentlig av et default gratis fly? Dette er derfor vi har 3parts utviklere. Ingen Default fly er noe og rope hurra over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Forventer ikke stort, men ser ikke poenget med å legge til en hel haug av forskjellige halvdårlige fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstf Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Den var jo ikke akkurat rask, og ganske langt fra "study level" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 4 timer siden skrev Fredrik Edvardsen: Forventer ikke stort, men ser ikke poenget med å legge til en hel haug av forskjellige halvdårlige fly. Jeg tenker det at MSFS er en sivil simulator. La DCS ta seg av militært. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 Jeg personlig synes F/A-18 var kjempeflott. Føles absolutt halvferdig med store mangler i navigasjon og avionikk, men virkelig kjempemorsom å fly. Flybywiresystemet hjelper godt til med å holde den stødig i high alpha ned mot 80 knop samtidig som den klarer å klatre fra stille start til 30 000 fot og mach 0.8 på et minutt og så fortsetter greit raskt opp til mach 1.6 ikke lenge etterpå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. november 2021 Del Skrevet 23. november 2021 8 timer siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Jeg tenker det at MSFS er en sivil simulator. La DCS ta seg av militært. Enig - selv om jeg må si at jeg liker Starfighteren til Sim Skunk Works 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 23. november 2021 Forfatter Del Skrevet 23. november 2021 1 time siden skrev Fredrik Edvardsen: Enig - selv om jeg må si at jeg liker Starfighteren til Sim Skunk Works Ja akkurat nå er Starfighteren mye bedre i Msfs enn i DCS 😂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.