MortenM Skrevet 27. juli 2021 Del Skrevet 27. juli 2021 Tusen takk! Det ser ut for at det løste problemet mitt! 😃 Litt flaut egentlig, for jeg jobber i softwarebransjen og forteller ofte kunder at de må restarte PC'n for å løse problemet... 😉 Mvh, Morten Myrvold 1 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Ble ikke fargene litt lysere/gulere etter denne oppdateringen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Hm, var ingen voldsom økning i performance og FPS hos meg. +/- 10fps. Knapt nok det. Ser at det er issues med wake animasjon etter flyet når man lander på vann. Vannfysikken trenger sårt en oppdatering, så håper dem gjør noe med det etterhvert. Ellers en fin update, men hos meg krasjer simmen om jeg bruker dev mode til å bytte flytype. Det gjorde den ikke før. Ellers ser det ut til at dem har fikset p-factor for nå må man bruke rudder i climb. Veldig bra! Bug med forsinkelse i throttle og throttle animasjon ser også ut til å være fikset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 2 minutter siden skrev Jan Reidar Storelvmo: ..hos meg krasjer simmen om jeg bruker dev mode til å bytte flytype. Det gjorde den ikke før. Den har gjort det bare ca. 10% av gangene her etter oppdateringen, samme som før. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 7 minutter siden skrev MagTvei: Den har gjort det bare ca. 10% av gangene her etter oppdateringen, samme som før. Men når det er sagt så skal jeg ikke klage. Hos meg flyter MSFS bedre med det meste på Ultra enn i P3D5.2 og det sier jo litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2021 Jeg holder på å laste ned updaten nå. Men må si jeg er forvirret?! Noen anmeldere viser dobling av fps, mens andre melder om omtrent ingen forskjell??! WTF? Hva er det da! Jeg mistenker at de som anmelder 4K oppløsning sliter mest med økning i fps. De som anmelder 1080 eller 1440p ser ut til å ha mye høyere økning i flyt og fps. Eller er det noe jeg tror kanskje. 🤔 Det skal bli spennende å se iallefall jeg kjører 3440x1440p. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 1 minutt siden skrev Kjetil Håvan: Jeg holder på å laste ned updaten nå. Men må si jeg er forvirret?! Noen anmeldere viser dobling av fps, mens andre melder om omtrent ingen forskjell??! WTF? Hva er det da! Jeg mistenker at de som anmelder 4K oppløsning sliter mest med økning i fps. De som anmelder 1080 eller 1440p ser ut til å ha mye høyere økning i flyt og fps. Eller er det noe jeg tror kanskje. 🤔 Det skal bli spennende å se iallefall jeg kjører 3440x1440p. Kjører samme oppløsning som deg. Ser flere på MSFS forumet melder om liten økning i fps så mulig noe er feil. Kjører jo smooth så skal ikke klage sånn sett, men hadde jo sett for meg en mer markant økning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2021 Hmmm. Ja det er virkelig tart. Får tro Asobo får nøster opp i hva som er årsaken til alle disse voldsomme forskjellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 28. juli 2021 Del Skrevet 28. juli 2021 Ja, jeg vil tro at det er bugs noen steder. Vi får vente å se. Er uansett ingen krise for min del da simmen kjører smooth. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 20. august 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 20. august 2021 https://www.flightsimulator.com/august-19th-2021-development-update/ In order to ensure that World Update 6 reaches a very high level of quality, we have decided to move back the release date to September 7th. We are very excited about this update as it features many enhancements to the region, including new aerials and elevation maps, new photogrammetry cities, 4 hand-crafted airports , nearly 100 POIs and new discovery flights, landing challenges, and bush trips. It’s a ton of content and we want to make sure that it will be great. In the meantime, here are some highlights from the World Update 6 release notes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 20. august 2021 Del Skrevet 20. august 2021 Kartdekning i simmen nord for 75 grader nord i alle fall 🙂 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jabrak Skrevet 8. september 2021 Del Skrevet 8. september 2021 Nettopp startet opp etter oppdatering. Alt går silkemykt og jeg synes det ser veldig bra ut. Veldig fornøyd så langt 😀 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 18. september 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 18. september 2021 Fix update 1.19.9.0 er kommet kommer ved oppstart https://forums.flightsimulator.com/t/hotfix-release-notes-version-1-19-9-0/454525 Også oppdatering inne i simmen world update mm. z 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hei. Nå har installation manager stått og gått uten å komme noe lenger,går bare i loops. Det er snakk om 1.19.9.0 Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å få lastet ned denne updaten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 24 minutter siden skrev Ole Eivind Moen: Hei. Nå har installation manager stått og gått uten å komme noe lenger,går bare i loops. Det er snakk om 1.19.9.0 Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å få lastet ned denne updaten? Sjekk om det ligger noen "løse filer" i FS\Official\OneStore mappen. Filer som ser ut som deler av en nedlasting. Slett i så fall disse og start oppdateringen på nytt. Slett IKKE noen av mappene i OneStore... Evt. tøm også Community-mappen (gi den et nytt navn) før du starter oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 24 minutter siden skrev Ole Eivind Moen: Hei. Nå har installation manager stått og gått uten å komme noe lenger,går bare i loops. Det er snakk om 1.19.9.0 Er det noen som har noen forslag om hva jeg kan gjøre for å få lastet ned denne updaten? Stopper den på en spesifikk fspatch fil og går tilbake noen prosent og prøver igjen? De to siste oppdateringene har jeg vært i den situasjonen. De filene lastes ned i \official\onestore\ mappa til hele batchen er klar og pakkes så ut før neste del begynner. Jeg tok alt-f4 for å lukke msfs, slettet de filene den sto fast på, startet pc på nytt og startet msfs igjen. Dette måtte jeg gjøre flere ganger. Gjøres på eget ansvar, da jeg har hørt om at folk har endt opp med reinstallering av msfs. edit: som Frank akkurat skrev: ikke slett mappene i onestore, kun de løse fspatch filene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Mulig det holder også å slette den filen med høyest patch-tall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Eivind Moen Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Hei og takk for gode tips. Både official og community-mappene mine er tomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. oktober 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. oktober 2021 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 https://forums.flightsimulator.com/t/sim-update-6-flight-live-come-here-for-updates/459829 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. oktober 2021 Del Skrevet 19. oktober 2021 Viktig info før neste oppdatering: https://forums.flightsimulator.com/t/su6-tips-for-a-smooth-update/463095 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 19. oktober 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. oktober 2021 https://forums.flightsimulator.com/t/sim-update-6-flight-live-come-here-for-updates/459829 Les lenger ned på siden for hva som er fikset ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 Hei Noen her som kan fortelle meg hvorfor G1000 er blitt slik? små flekker som blir mindre etterhvert som man zoomer ut, større og til slutt firkantede linjer som på bildet... Litt irriterende spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 29 minutter siden skrev Trond Johan: Hei Noen her som kan fortelle meg hvorfor G1000 er blitt slik? små flekker som blir mindre etterhvert som man zoomer ut, større og til slutt firkantede linjer som på bildet... Litt irriterende spør du meg Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 15. desember 2021 Del Skrevet 15. desember 2021 3 timer siden skrev Frank Kristiansen: Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt. Hei Det har jeg gjort men ikke noe resultat av den grunn. Ja, innstallert via content manager 3 timer siden skrev Frank Kristiansen: Hadde noe lignende før siste oppdatering - normalt nå. Grå bokser omtrent over alt. Har du oppdatert G1000 via Content Manager? Evt. fjern den og legg den inn på nytt. Hei Noen her som kan fortelle meg hvorfor G1000 er blitt slik? små flekker som blir mindre etterhvert som man zoomer ut, større og til slutt firkantede linjer som på bildet... Litt irriterende spør du meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. desember 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2021 Rett plass å rette problemer mot er her https://www.workingtitle.aero/packages/nxi/ De prøver å følge opp de fleste problemer det jeg ser på Discord https://discord.gg/DTGQUPGA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Johan Skrevet 20. desember 2021 Del Skrevet 20. desember 2021 Det plutselig bare ble ok av seg selv 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 10. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 10. januar 2022 https://fselite.net/content/microsoft-flight-simulator-world-update-vii-delayed-antonov-in-feb-and-more/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. januar 2022 https://www.flightsimulator.com/january-27th-2022-development-update/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 22. mars 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 22. mars 2022 https://fselite.net/content/microsoft-flight-simulator-world-update-8-sees-minor-delay/ Taking to their social accounts and forums, the Microsoft Flight Simulator team said that the delay was due to recent events within the world of aviation. The new release date for World Update 8: Iberia is now Thursday, March 24th @ 09:00z. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.