MagTvei Skrevet 26. februar 2021 Del Skrevet 26. februar 2021 22 timer siden skrev Morten Aalberg: Flott arbeide, hyggelig å se noen flekker på sjøen, hvor realistisk det er kan man mene mangt om. Glad i å fly VFR på kysten vår men da ikke skip og annen bevegelser i sjøen ikke kan tydes om de ligger stille eller hvilken retning de går i blir det kun flekker for meg. MS2020 er bare i en kjempe beta slik jeg ser det. At den ble sluppet 18 august sist år er for meg en stor vits. Det vil nok kanskje ta tiden frem til neste jul før vi får oppleve AI trafikk i luften, parking gates og nogenlunde bakke trafikk som ligner på noe realistisk. Så følger vel mulighetene for real Ship trafikk i samme gaten. Men det skal dere ha, tusen takk for godt initiativ, stå på med ship trafikken. Setter stor pris på at simmen ble sluppet 18. august, har hatt veldig mye glede av den siden da, tross bugs og mangler. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 26. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 26. februar 2021 Samma her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 Den 26.2.2021 klokken 13.21 skrev Robert Hulthin: @Henrik Nielsen Ville nå lastet det opp til https://flightsim.to/ Så du får full udtelling på den og måske litt kaffepenger og ;-) Vi har diskuteret i gruppen og vi lægger den også på flightsim.to, men der går stadig et par dage. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 (endret) @Henrik: Har funnet noen manglende texturer i betaen som jeg tester (sjekket via scenery editor): AI_Barco_Salvatore_Red AI_El_Suez AI_Marion_Ducfresne AI_Ore_Korea Ellers så mangler følgende modeller AI_Don_Jose AI_East_Coast_2020 AI_612 AI_Franco_Jose_Trawling AI_Golden_Blaze Ikke sikker på at alt er stavet rett - sliter med å tolke egne notater 😄 Utrolig flotte modeller - minimal innvirkning på FPS - tusen takk for denne! Endret 28. februar 2021 av Ole-Chr Larsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 28. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2021 32 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: @Henrik: Har funnet noen manglende texturer i betaen som jeg tester (sjekket via scenery editor): AI_Barco_Salvatore_Red AI_El_Suez AI_Marion_Ducfresne AI_Ore_Korea Ellers så mangler følgende modeller AI_Don_Jose AI_East_Coast_2020 AI_612 AI_Franco_Jose_Trawling AI_Golden_Blaze Ikke sikker på at alt er stavet rett - sliter med å tolke egne notater 😄 Utrolig flotte modeller - minimal innvirkning på FPS - tusen takk for denne! Super, tak... De skal blive rettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 28. februar 2021 Premium Medlem Del Skrevet 28. februar 2021 8 minutter siden skrev Henrik Nielsen: Super, tak... De skal blive rettet Kan jeg spørre hvor stor den bliver i mb.?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 11 minutter siden skrev Steinar Bakke.: Kan jeg spørre hvor stor den bliver i mb.?? Beta er på 4,55 GB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 28. februar 2021 Del Skrevet 28. februar 2021 @Henrik Nielsen mangler texturer: AI_Abou_kir AI_Alboran_ferry AI_City_of_Hamburg AI_Golden_Reid_New AI_Humbria_Seaways Mangler modell AI_HMS_Ararat AI_Layla AI_Lolland_Wood AI_Ocean_Trader AI_Oeland_Wood AI_Tenna Da tror jeg at jeg har fått med alt........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Jeg så det var rute for ferger på Moldefjorden, men på tur over der så jeg ingen ferger. Stemmer det, Henrik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 12 timer siden skrev Dag Baardsen: Jeg så det var rute for ferger på Moldefjorden, men på tur over der så jeg ingen ferger. Stemmer det, Henrik? Hej - det kan skyldes tidspunktet du flyver - hvis simmen starter imens færgerne er i havn vil de ofte ikke blive loadet. Jeg skal prøve at tage en flyvetur og tjekke - der burde være færger på tværs af fjorden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 20 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: @Henrik Nielsen mangler texturer: AI_Abou_kir AI_Alboran_ferry AI_City_of_Hamburg AI_Golden_Reid_New AI_Humbria_Seaways Mangler modell AI_HMS_Ararat AI_Layla AI_Lolland_Wood AI_Ocean_Trader AI_Oeland_Wood AI_Tenna Da tror jeg at jeg har fått med alt........ Takker:D Ararat havde jeg omdøbt mdl filen til Arafat... Små detaljer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 1 time siden skrev Henrik Nielsen: Hej - det kan skyldes tidspunktet du flyver - hvis simmen starter imens færgerne er i havn vil de ofte ikke blive loadet. Jeg skal prøve at tage en flyvetur og tjekke - der burde være færger på tværs af fjorden. Jeg tog netop en kort tur - da jeg først lastede simmen var der ingen færger. Så ændrede jeg tidspunktet til 10 minutter senere, hvilket var to minutter efter færgernes afgangstidspunkt, og så havde jeg to færger... en i hver retning. 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 1. mars 2021 Del Skrevet 1. mars 2021 Er denne utgitt nå? Kan ikke se den på flightsim.to? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 1. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2021 1 minutt siden skrev Jan Nergaard: Er denne utgitt nå? Kan ikke se den på flightsim.to? Nej, vi retter stadig småfejl... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 11 timer siden skrev Henrik Nielsen: Jeg tog netop en kort tur - da jeg først lastede simmen var der ingen færger. Så ændrede jeg tidspunktet til 10 minutter senere, hvilket var to minutter efter færgernes afgangstidspunkt, og så havde jeg to færger... en i hver retning. Jeg blir stadig mer imponert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Må si jeg gleder meg mer til denne enn neste World Update 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Regner med at "Buy Svele" kommer som en egen addon på disse fergene?;) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 2. mars 2021 Del Skrevet 2. mars 2021 Anbefaler i alle fall "buymeacoffe.com", @Henrik Nielsen- legg ut en button + link når du laster denne opp på flightsim.to, da blir det garantert noen sveler! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Chr. L Skrevet 2. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2021 Dette blir megalekkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 4. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2021 En lille opdatering... der har været masser af arbejde i denne uge udenfor sim, så der har ikke været tid nok til at blive færdig endnu, men Beta_2 er netop delt med nogle af beta testerne for et sidste check. I morgen eller lørdag burde det være muligt at lancere. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 Så er pakken sendt til Ole til upload på www.flightsimnorway.com og til flightsim.to Husk at pakken fungere også i P3D, men i skal fjerne tidligere versioner. Der er mange nye skibe - primært Europæiske færger, heraf mange fra DFDS på Nordsøen og i Middelhavet. 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Dette blir utrolig spennende! Tusen takk for innsatsen, Henrik🍾🍻 Tar meg friheten til å dele link: https://flightsim.to/file/9529/global-ai-ship-traffic-msfs-v1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Ser ingen "buy me a coffe" eller "Donate" noe plass på siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 1 minutt siden skrev Arild_Pedersen: Ser ingen "buy me a coffe" eller "Donate" noe plass på siden? Aner ikke hvordan man får sådan en knap... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Sjekk denne https://www.buymeacoffee.com/ Kan sikkert embedde kode/link etter at du/dere har opprettet bruker. Vil tro mange her i alle fall som ønsker å gi dere noen riksdaler for jobben! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 3 minutter siden skrev Arild_Pedersen: Sjekk denne https://www.buymeacoffee.com/ Kan sikkert embedde kode/link etter at du/dere har opprettet bruker. Vil tro mange her i alle fall som ønsker å gi dere noen riksdaler for jobben! takker... med den downloadtid som flightsim.to har lige nu bliver det nok ikke til megen kaffe... men jeg vil gå ud og brygge en i mellemtiden og så kigge på det 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bengt Wærnes Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Hei Fila er meger populær på .to (Y) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 På innflyging til BGO i dag observerte jeg noe i fjordene som også kunne fortjent en plass i simmen. finnes nok utrolig mange av disse oppdrettsanleggene langs kysten vår. Ikke akkurat skipstrafikk, men kanskje det finnes et register og kan gi noen en ide... gleder meg til å legge inn GAST Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 40 minutter siden skrev Henrik Nielsen: takker... med den downloadtid som flightsim.to har lige nu bliver det nok ikke til megen kaffe... men jeg vil gå ud og brygge en i mellemtiden og så kigge på det Tror du egenhendig klarte å tryne hele flightsim.to med dette addon'et... Gratulerer 🙂 🙂 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Nielsen Skrevet 6. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2021 4 minutter siden skrev Geir Teigo: På innflyging til BGO i dag observerte jeg noe i fjordene som også kunne fortjent en plass i simmen. finnes nok utrolig mange av disse oppdrettsanleggene langs kysten vår. Ikke akkurat skipstrafikk, men kanskje det finnes et register og kan gi noen en ide... gleder meg til å legge inn GAST Du kan finde BioMar's foderskib Høydal i pakken... det sejler til oprætsanlæggene... så vi bare nogen med tid til at sætte burene ud... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.