Erik Haugan Aasland Skrevet 14. november 2020 Del Skrevet 14. november 2020 Just sayin'... (fra 04:20) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 It's approach over the iconic fjords... Pretty nice winter destination as well... Bra salgspitch, men kan nok bli noen skuffede simmere der ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 29. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 29. desember 2020 https://fselite.net/previews/gaya-simulations-publishes-additional-kristiansand-previews/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 29. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2020 Indeed. Ser finfint ut. Synd jeg har blitt stuck i X-Plane i en periode - har forelsket meg helt i Thranda/REP sin nye og fantastiske DHC-2 Beaver. 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfme Skrevet 2. januar 2021 Del Skrevet 2. januar 2021 Har mange fly i X-plane, og synes det er synd at de mange komersielle og dyktige amatører ikke har brydd seg synderligen om å lage versjoner for MSFS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2021 Del Skrevet 3. januar 2021 21 timer siden skrev alfme: Har mange fly i X-plane, og synes det er synd at de mange komersielle og dyktige amatører ikke har brydd seg synderligen om å lage versjoner for MSFS. Tror flere av dem venter på en SDK som er godt nok. Et så stort marked er det nok få som vil overse så veldig lenge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 6. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. mars 2021 Mine første bilder av GAIA ENCN Ser flott ut ja 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Flott, absolutt. Personlig tilfredsstiller dog Andrews versjon av ENCN mine krav 🙂 Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Kjenner meg mer igjen i hjemmelaget (var der sist Torsdag). Masse detaljer laget jeg aldri kommer til å bry meg om og flott mekket er dette, men drar ikke kredittkortet for denne, er fornøyd med det jeg har. Just sayin'... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Enig, fornøyd med Andrew sin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 Var litt rask med kortet denne gangen...... Andrew sin ENCN er meget bra den. I tillegg så har han kontroll på rullebanene. Gaia hr klart å snu retningen med 180 grader. Merking på rullebanen er korrekt, men skilting og henvisning fra ATC er 180 grader feil 😂😂😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 6. mars 2021 Del Skrevet 6. mars 2021 (endret) Deilig å høre at paywareutviklere roter til like mye som jeg gjør. Enig i at dette ser bra ut, men at jeg er bortskjemt med strålende freeware for tiden. Endret 6. mars 2021 av Kjetil Garpestad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg er for øyeblikket "stuck" i X-Plane, og har ikke noe "hjem" til denne nye versjonen av ENCN, men jeg kunne tenke meg å kjøpe den til MSFS som en investering i fremtiden - om det kommer glimrende fly til MSFS (A2A-kvalitet) så kan det være at jeg begynner å tenke på å flytte dit. Uansett tenker jeg jo at det er fint å støtte utviklere når de først klarer å finne veien til absurde lokasjoner som Kjevik (som er "min" flyplass), superb freeware til tross. Hvis vi støtter dem så kanskje det kommer flere flyplasser/sceneries? Eller vil vi ikke det? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Betaler gjerne noen kroner for en godt laget norsk flyplass - derfor kjøpte jeg ENCN også - kanskje litt på impuls. Var jo overlykkelig når vi fikk ENAL (min hjemmehavn) som første norske payware til MSFS 😀 - så jo, jeg kommer til å fortsette å kjøpe gode norske payware flyplasser i håp om at det kommer flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Haugan Aasland Skrevet 7. mars 2021 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2021 Jeg venter fremdeles på Gullknapp International Airport 😛 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 7. mars 2021 Gullknapp er på plass ikke helt på stell men .. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 7. mars 2021 Del Skrevet 7. mars 2021 Hva skal jeg si. Jeg betaler gjerne for en payware flyplass, men da skal det grunnleggende tekniske være i orden, for ellers kan ingen fancy 3D modeller noensinne pynte på grunnleggende feil. Så jeg fortsetter å mekke på denne absurde lokasjonen som Aasland passe vittig påpeker. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobias Nome Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 Gleder meg til å prøve! Kom jo med en hyggelig lanseringsrabatt som ikke gjorde dette valget særlig vanskelig. Spent på performance nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 8. mars 2021 Del Skrevet 8. mars 2021 13 timer siden skrev Andrew Thomsen: Hva skal jeg si. Jeg betaler gjerne for en payware flyplass, men da skal det grunnleggende tekniske være i orden, for ellers kan ingen fancy 3D modeller noensinne pynte på grunnleggende feil. Så jeg fortsetter å mekke på denne absurde lokasjonen som Aasland passe vittig påpeker. Flott at du fremdeles står på. Hilsen en flittig bruker av dine freeware i både p3D og MSFS. Rune_G 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 10. mars 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. mars 2021 Den 7.3.2021 klokken 1.10 skrev Erik Haugan Aasland: Jeg venter fremdeles på Gullknapp International Airport 😛 International og international.... AFIS tjenesten er nedlagt, det store eventyret brast visst 🙂 Alle RNP prosedyrer er kansellert. Egentlig synd for meg, har jobbet mye med prosedyrene til denne plassen i forbindelse med ATC simulatoren på Røyken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.