Tobias Nome Skrevet 20. mars Skrevet 20. mars (endret) base leg ENGM Endret 20. mars av Tobias Nome 2 Siter
MagTvei Skrevet 21. mars Skrevet 21. mars (endret) Hvor i landet er jeg her? Endret 21. mars av MagTvei 1 Siter
Kim Kristensen Skrevet 22. mars Skrevet 22. mars Fortsatt førstevalget, nå med ekstra drivstoff. 3 Siter
Tobias Nome Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars (endret) Trimme litt tretopper på Tveit Endret 25. mars av Tobias Nome 4 Siter
Stig A. Togstad Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars 4 timer siden skrev Tobias Nome: Trimme litt tretopper på Tveit Er det Gaia sitt ENCN scenery med min «fix»? I såfall kan jeg nok trimme de trærne litt. Kanskje litt for tett skog ved approach-lysene? 3 Siter
Tobias Nome Skrevet 25. mars Skrevet 25. mars Det stemmer! Fixen din er fin, altså, men du må gjerne trimme litt rundt rullebane-enden der, er litt større spillerom der i virkeligheten (bra scenery fra Gaya, men også en del å ta tak i) 1 Siter
Tobias Nome Skrevet 29. april Skrevet 29. april (endret) Må skryte litt av repaintene til Aanerud på flightsim.to! Virkelig detaljerte og nøyaktige - se for eksempel på hvordan rødfargen er litt falmet over og bak cockpit. Endret 29. april av Tobias Nome 4 Siter
MagTvei Skrevet 8. mai Skrevet 8. mai Siden jeg likte Flight Replicas Spitfire så godt, slo jeg til på deres P-40N også. Fornøyd med det, topp modellert og teksturert, flyr også bedre enn Inibuilds P-40F. 3 Siter
MagTvei Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai (endret) Lofoten med Google, flyr sydvestover fra ENSH Endret 30. mai av MagTvei 3 Siter
Tobias Nome Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai Flott bilde! Hvordan er google i forhold til bing jevnt over? Siter
MagTvei Skrevet 30. mai Skrevet 30. mai 1 time siden skrev Tobias Nome: Flott bilde! Hvordan er google i forhold til bing jevnt over? Det er vel litt variabelt, men synes nok Google stort sett er hakket bedre, spesielt på østlandet. 1 Siter
MagTvei Skrevet 31. mai Skrevet 31. mai Mod'en gir også mulighet for å bruke nyeste Bing som er bedre enn default Bing, de forskjellen her: https://www.youtube.com/watch?v=WzWCfIfxUjs Siter
MagTvei Skrevet 3. juni Skrevet 3. juni Det blir Google for meg framover, her fra Rambergstranda i Lofoten: 4 Siter
Tobias Nome Skrevet 11. juni Skrevet 11. juni (endret) Prøver ut litt depth of field med drone Endret 11. juni av Tobias Nome 3 Siter
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 11. september Skrevet 11. september Noen som kan tenke seg hvor og med hvem? 1 Siter
MagTvei Skrevet 11. september Skrevet 11. september 6 timer siden skrev Tor-Håkon Bergseng: Noen som kan tenke seg hvor og med hvem? 737-200 Røssvoll Mo i Rana? Siter
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 11. september Skrevet 11. september 2 timer siden skrev MagTvei: 737-200 Røssvoll Mo i Rana? Røros Men flytypen er korrekt. Braathens fløy vel innom Røros på vei til Trondheim om jeg husker rett. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.