Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 22. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 22. januar 2020 Woow! For en ære! Jeg ble nettopp akseptert inn i tech alpha 2 for FS2020. Jeg gleder meg som en 3 åring te åpning av julepakkene! 😍😍 5 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. januar 2020 Del Skrevet 22. januar 2020 Gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 23. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2020 Enjoy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Gustafson Skrevet 23. januar 2020 Del Skrevet 23. januar 2020 Gratulerer, Kjetil. Rune_G Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 23. januar 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 23. januar 2020 Takk å takk. Ser ut som de slipper oss løs for test fra og med 27 Januar. Så det skal blir moro! Men jeg skal gjøre min del i å finne ut av feil, bugs og mangler. 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 24. januar 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2020 Som de sier i Starship Troopers. ,"I'm doing my part." 😂 https://youtu.be/-_7FaWnlhS4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 24. januar 2020 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2020 Du får ta ansvar og sørge for at Norge blir like vakkert i simulatoren som i virkeligheten 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. januar 2020 Del Skrevet 24. januar 2020 he he, får litt å gjøre da.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 Grattis! Smatt inn en "søknad" jeg også, men tysst som i graven foreløpig🙄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. januar 2020 Del Skrevet 25. januar 2020 De slipper tydeligvis inn alle mulige raringer nå - med andre ord har også jeg fått en invite. Dette blir spennende 😊 1 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 KAnskje litt off-topic, men regner med det blir en egen del for FS2020 på forumet? Evt. en samletråd nå i starten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. januar 2020 Del Skrevet 28. januar 2020 Kan godt lage en egen kategori med kun et hovedemne inntil videre. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 1. februar 2020 Del Skrevet 1. februar 2020 Da går Tech Alpha 2 inn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 1. februar 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 1. februar 2020 Jupp. Samme her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Regner med at det ikke er lov å dele screenshots fra alpha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. februar 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. februar 2020 Niks det er ikke lov! Alt står i NDA'en når du laster ned. Men i utgangspunktet kan du ikke si noe som helst, og heller ikke vise noe av det til andre fra PCen din heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 NDA-en er nesten litt komisk, den nevner til og med at du ikke kan la noen se på deg spille og at du ikke kan gå fra pcen med spillet kjørende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. februar 2020 Del Skrevet 2. februar 2020 Tror det er bra at NDA en på plass, hvis ikke hadde det nok blitt en del int. diskusjoner rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Det har du nok rett i - og nå har jeg en unnskyldning til å få sitte i fred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. februar 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. februar 2020 Jeg er så imponert, dette er absolutt en helt ny verden, og en gamechanger. Så jeg sier byebye P3D, hello FS2020! 😍 Xplane, Aerofly og ev. andre vet jeg ikke noe om. Men de får det nok temmelig travelt, tenker de å holde følge... That's all! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 3. februar 2020 Del Skrevet 3. februar 2020 Er nok en stor forandring fra P3D he he. Har faktisk ikke orket å teste Tech 2 mer enn en gang, 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.