Tom Knudsen Skrevet 20. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2019 Glemme tidligere dårlige løsninger er nok ikke dumt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar Mikalsen Skrevet 21. desember 2019 Del Skrevet 21. desember 2019 På 20.12.2019 den 11.42, Tom Knudsen skrev: Lurer på om det finnes noen statistikker over antall forventinger som har blitt innfridd vs de som har blitt skuffet.. Sikkert noen som forsker på slikt. Ja. Sikkert noe som forsker på slikt. Men ikke hørt om det før 😊 Blir veldig spennende! Og er ekstra spent siden det jeg har sett til nå av bilder og videoer ser veldig bra ut! Klarer nesten ikke å vente! 😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2019 In game shots 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Skrevet 22. desember 2019 Del Skrevet 22. desember 2019 22 timer siden, Tom Knudsen skrev: In game shots Det ser jo fint ut, men jeg får fornemmelse av arkade med instrumentene som "HUD" rundt🤔 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 22. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 22. desember 2019 Ikke noe galt med arkade. Brukervennlighet er aldri å forakte, og jeg er 100% sikker på at man kan slå av denne funksjonen for de som ikke ønsker den. Dette skal jo tross alt bli tilgjengelig på X-Box, så noen modus må spillet ha for å kunne tilpasses de som kun har en joypad tilgjengelig. Eller ser jo Silverstone utrolig bra ut på bildet. Den gode gamle "Ctrl+Z infoen" begynner jo å bli noe utdatert, selv om det sikkert er mange nerder som liker den. Men Microsoft dekker ikke inn utviklingskostnadene ved å selge til en håndfull nerder (som stort sett består av godt voksne, sure gubber som er mer interessert i å klage på alle feil og mangler framfor å ha det litt gøy). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 22. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2019 Her blir mye spilling ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 De instrumentene som avbildet har da FS alltid hatt som et "arkade" valg, bare plassert nederst. W tasten om jeg husker rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 23. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 23. desember 2019 18 minutter siden, Andrew Thomsen skrev: De instrumentene som avbildet har da FS alltid hatt som et "arkade" valg, bare plassert nederst. W tasten om jeg husker rett. Ja, var vel standard gauges fra C172 som ble brukt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 23. desember 2019 Del Skrevet 23. desember 2019 Jepp, og kjekke å ha til tider. Ønsker meg faktisk at de kan flyttes rundt i outside view. Kjekt å ha til langturer med busser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Jeg lar meg ikke skremme. Gleder meg mer til denne enn hva jeg har gjort for noen andre utgivelser på simfronten. Såpass tidlig i utviklingen skal det være ting å pusse på i alle bauger og fronter og jeg tror heller ikke at simmen ikke vil forbedres ytterligere av 3.partsutviklere. Med ny motor forventer jeg at vi kan få uant detaljerte omgivelser uten dødelig impact på PC. Hvilken sim har blitt lansert som et fullkomment produkt hittil? Ingen. Utgangspunktet til 2020 virker å være det beste vi har sett, og hva vil tiden da kunne bringe 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 24. desember 2019 Premium Medlem Del Skrevet 24. desember 2019 Er og spent på hva den vil gi men er mest bekymret på hva det vil koste å henge på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 24. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2019 Sitat Med ny motor forventer jeg at vi kan få uant detaljerte omgivelser uten dødelig impact på PC. Bare ha en svært god pc det.. Sitat Utgangspunktet til 2020 virker å være det beste vi har sett, og hva vil tiden da kunne bringe Helt sant. Sitat mest bekymret på hva det vil koste å henge på Trolig mer enn det smaker for noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.