Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 24. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 24. mai 2018 Varmer litt opp til release av F/A-18 neste uke. Et lite bilde fra Dubai. Blir ikke artigere å fly enn dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Mer mer mer!! 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Legger til et par jeg også - håper det er greit Nesten like kult som det nye mapet er de nye vapor-effektene som kom med denne oppdateringen. De er helt dynamiske og væravhengige, så er er det tørt og varmt ser du nesten ingen vapor, er det fuktig får du masse. Så langt er det bare Mirage 2000 og Harrier som har dem, men jeg håper de kommer til alle flyene etter hvert. Og i følge Eagle Dynamics jobber de også med "over wing vapor" og "shock cones". 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 25. mai 2018 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2018 Klart det går bra! Bildene dine er knall! Tenk hvor utrolig artig dette blir når F-18 og F-14 kommer. Vi som har drømt om hyper-realistisk "Top Gun"-simulator siden vi var barn, har mye å se frem til. Sist gang jeg gledet meg så mye var når denne lå under juletreet: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Pettersen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Ser veldig bra ut dette,kanskje på tide å begynne med seriøs combat simulering igjen. Brukte kriminelt mye tid på denne på begynnelsen av 2000-tallet..Under trening på lavtflyving lå jeg i 50 ft.agl,og instruktør "Scooter"kommenterer: "Is this what you call low level flying?I need my altitude mask here,man!" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 25. mai 2018 Del Skrevet 25. mai 2018 Herlig! Brukte mye tid i Jane's F-15, og på mange måter så hadde jo også DCS sin spede start der, Matt Wagner, som er senior producer på DCS-serien startet i Jane's og var blant annet producer på deres Jane's F/A-18 og jeg er også ganske sikker på at det er han som gjorde voice actingen for pilot-stemmen i Jane's F-15. Jeg gleder meg utrolig mye til både Horneten og Tomcaten jeg også - akkurat nå virker onsdag veldig langt unna Flyr du noe multiplayer i DCS, forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 25. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2018 Jau, dåkker e flink, og det blir heftige bilder av det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Har fått fløyet en del i Gulfen nå, både i singleplayer og multiplayer, og jeg liker det veldig godt - har holdt oss mest rundt Dubai og øyene utenfor dog - har bare vært en snartur innom Iran, så der er det fortsatt mye å oppdage. Slenger ved noen flere bilder fra Dubai. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jane's var alltid langt foran MSFS. Personlig er jeg fullstendig uinteressert i de politisk korrekte scenarier vel og merke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. mai 2018 Premium Medlem Del Skrevet 30. mai 2018 Herremindag. Det er ikke lett å være simmer for tida, når dette dukker opp. Er jo nødt til å prøve DCS nå. Problemet er at jeg ikke har diskplass. Må kjøpe enda en SSD. Det blir jo dyrt jo! 🤣😂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.