Gå til innhold

DCS Persian Gulf


Anbefalte innlegg

Legger til et par jeg også - håper det er greit :)

 

02.thumb.jpg.da1324baf272125e493c494fc027aee9.jpg

 

Nesten like kult som det nye mapet er de nye vapor-effektene som kom med denne oppdateringen. De er helt dynamiske og væravhengige, så er er det tørt og varmt ser du nesten ingen vapor, er det fuktig får du masse. Så langt er det bare Mirage 2000 og Harrier som har dem, men jeg håper de kommer til alle flyene etter hvert. Og i følge Eagle Dynamics jobber de også med "over wing vapor" og "shock cones".

01.thumb.jpg.7ac5e7a7e17d4617053f60471f7032a4.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Klart det går bra! Bildene dine er knall! Tenk hvor utrolig artig dette blir når F-18 og F-14 kommer. Vi som har drømt om hyper-realistisk "Top Gun"-simulator siden vi var barn, har mye å se frem til. Sist gang jeg gledet meg så mye var når denne lå under juletreet:

51X3nk0uLgL._SX425_.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldig bra ut dette,kanskje på tide å begynne med seriøs combat simulering igjen.

Brukte kriminelt mye tid på denne på begynnelsen av 2000-tallet..Under trening på lavtflyving lå jeg i 50 ft.agl,og instruktør "Scooter"kommenterer: "Is this what you call low level flying?I need my altitude mask here,man!"

                     

Jane's USAF.jpg

  • Haha 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Brukte mye tid i Jane's F-15, og på mange måter så hadde jo også DCS sin spede start der, Matt Wagner, som er senior producer på DCS-serien startet i Jane's og var blant annet producer på deres Jane's F/A-18 og jeg er også ganske sikker på at det er han som gjorde voice actingen for pilot-stemmen i Jane's F-15. Jeg gleder meg utrolig mye til både Horneten og Tomcaten jeg også - akkurat nå virker onsdag veldig langt unna :P

Flyr du noe multiplayer i DCS, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...