OlehenrikSønsteby Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Heisann! Fikk den store glede av at Mariusz fra Dzrewiecki Design fikk laget en enkel modell av Scandic Seilet i Molde. Han jobber fortsatt med små detaljer, og det er f.eks. en standard bygning i veien på Moldebadet som han gjerne vil ta bort. Han har gitt min tillatelse til å sende den utover! Enkel installasjon, adde til addon scenery, og adde i scenery library. Tilpasset med ORBX FTX Norway og AoN Ole Henrik G. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Link: https://drive.google.com/file/d/1tFVWdRdusPVUR-RU4VLtn8Y3plpJ3T2u/view Som dere ser, er det en autogen bygning som står midt inni Moldebadet, den er ikke en del av hverken AoN eller Seilet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 14. mars 2018 Premium Medlem Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Kjempegreier. Tusen takk! Skal prøves! Endret 14. mars 2018 av Kjetil Håvan 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Rivedal Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 (endret) Tusen takk til deg og Mariusz. Natt texturene er opp ned, slik at de ikke passer når det blir natt i simmen. Tror autogen bygget er en del av pakken til Jan Nordberg. Endret 14. mars 2018 av Kristoffer Rivedal 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Nitpicking: Ikke autogen, men generic model. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 14. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2018 Dere får bare spre det rundt, det var liten jobb for han. Han måtte tilbake til arbeidet med Chicago X Men det er jo bedre enn ingenting Feel free to endre den bygningen, for de som har peiling Takk, Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 15. mars 2018 Premium Medlem Del Skrevet 15. mars 2018 Artig! Morsomt å få flere landemerker i simmen. Good effort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Der er et bygg som jeg har brukt i NGA som er i veien, så da kan jeg fjerne det. Synd jeg ikke hadde en slik til å legge inn i HR_Molde så hadde det vært enkelt uten ekstra filer for plassering av denne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Bare å kjøre på Jan! Mariusz er skikkelig perfeksjonist, og vill gjerne at skaperen fikset det Får du den bort, blir han glad for det haha Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Jeg har nå fjernet byggene på dette feltet, men trenger nok å få tilpasset underlaget noe bedre. Hadde håpet at denne modellen også kunne vært tilgjengelig i FSX og P3D v3.4, har ikke sjekket denne P3D versjonene ennå, men regner med at det skjærer seg der også. Når jeg ser på FTX Norway så synes det å være behov for det andre jeg har laget i HR_Molde, selv med gal modell for fotballbanen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Ser drit bra ut! MEN: Hvor har du fått MF Moldefjord og MF Fannefjord fra? Har AI Ships fra Henrik Mikkelsen (?) Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 9 minutter siden, OlehenrikSønsteby skrev: Ser drit bra ut! MEN: Hvor har du fått MF Moldefjord og MF Fannefjord fra? Har AI Ships fra Henrik Mikkelsen (?) Ole Jeg fant den, hadde ikke V1, kun V2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Der ble det enda litt mer liv i Molde! Riktig plassering fra Vestnes, men bommer litt i sentrum. Går ikke fra bussterminalen, men ved siste bilde Stilig uannsett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Jenstad Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 Er dette noe man kan laste ned, lagre og aktivere i P3D-4 umiddelbart, eller bør jeg vente litt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 15. mars 2018 Del Skrevet 15. mars 2018 (endret) Du blir ikke kvitt det dumme bygget før jeg får lagt ut ny NGA, men da blir det slik i P3Dv4, og jeg oppdaget at det kom på plass i P3D v3 også. Men null i FSX fortsatt. Du finner link til Seilet litt høyere opp. Endret 15. mars 2018 av Jan Nordberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlehenrikSønsteby Skrevet 15. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2018 Ser bra ut Jan! Bare å peise ut linken til alle som vil ha Ole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 16. mars 2018 Premium Medlem Del Skrevet 16. mars 2018 Sånn hos meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.