Dash8pilot Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 LN-RRY som SK2481 ARN-BOO-ARN. LN-RRY stand 14. LN-RRY final 01R ARN. LN-RCZ ut av Alta. LN-RCZ final 19R OSL. LN-TUM ut av Heraklion. SE-RJX final 07 BOO. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Herlig, er det første bildetråden din her på forumet? Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Supre bilder, savner NGX i P3dV4.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 30. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2017 Takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 30. juni 2017 Premium Medlem Del Skrevet 30. juni 2017 Kjempefine bilder, og for en stemning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Kjempeflotte bilder Nå står SAS nesten aldri på 14 da, bruker hovedsaklig 18 og 17 :=) Men det er flisespikkeri, tenkte bare nevne det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 1. juli 2017 Del Skrevet 1. juli 2017 Kjempeflotte bilder Nå står SAS nesten aldri på 14 da, bruker hovedsaklig 18 og 17 :=) Men det er flisespikkeri, tenkte bare nevne det Om du tenker på 14 i Bodø så står SAS der dagelig, selv om det er primært Norwegian som bruker den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Kjempeflotte bilder Nå står SAS nesten aldri på 14 da, bruker hovedsaklig 18 og 17 :=) Men det er flisespikkeri, tenkte bare nevne det Om du tenker på 14 i Bodø så står SAS der dagelig, selv om det er primært Norwegian som bruker den Takk for hyggelige kommentarer ;D Som Kim skriver så bruker SAS gate 14 daglig. Men hovedårsaken til at det ble denne gaten er fordi gate 14 og 15 er de to gatene som brukes når det er internasjonale flighter ut av Bodø, slik som Stockholm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 1. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2017 Tok noen bilder under dagens flight til Chania fra Tromsø med Lodyn Viking, LN-RRT. Rotate. FO flying. Torneträsk, innsjø i Sverige. FO point of view. FO tar bilder. Commander flying. Vinge.. Left bank due to birds. Kisser Lodyn Viking i Chania. LN-RRT. Lodyn Viking. CO flyr ut av Souda Base. Siste bilde, tatt for noen minutter siden. RRT har, selvsagt, Wi-Fi ombord.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Selvsagt, glemte jo den detaljen Men de bruker 14 hovedsaklig ved utenlandsflyvninger, og når evt Oslo og begge Tromsømaskinene er her samtidig. Nå flyr de jo CRJ i sommer, så da bruker de ikke 17/18 til de rutene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 8. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2017 Legger til litt flere bilder fra noen tidligere flighter. LN-RPZ på cruise. LN-RPZ i en skyfri himmel. LN-RRH klar for Malaga. LN-TUM ut av Bodø. Øystein Magnusson Utsikt fra kabin. LN-RDV som en av flerfoldige charterflighter til Bodø. Syn fra klappsete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 8. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 8. juli 2017 Flotte bilder! Kan jeg spørre hvilken oppløsning du bruker, og evt. hvilken skjerm? Jeg vurderer også å oppgradere fra min i7 3930K.Hvordan er du fornøyd med 7700K og hovedkort? Ville det ha vært stor forskjell med 7600K? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 8. juli 2017 Del Skrevet 8. juli 2017 Stilige bilder. Veldig flotte vinkler. Bruker du ChasePlane eller noe likende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Flotte bilder! Kan jeg spørre hvilken oppløsning du bruker, og evt. hvilken skjerm? Jeg vurderer også å oppgradere fra min i7 3930K.Hvordan er du fornøyd med 7700K og hovedkort? Ville det ha vært stor forskjell med 7600K? Hei! Er veldig fornøyd med både CPU og hovedkort. Bare synd at man - enn så lenge- ikke får utnyttet hardwaren med NGX i P3D v4. Tviler at forskjellen vil være betydelig stor mellom 7700K og 7600K. Jeg bruker to skjermer til simulatoren. De er tatt i standaroppløsningen til ASUS ROG 27'' og Samsung S27''. Oppløsninger er 2560x1440x32. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 10. juli 2017 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2017 Bruker ikke noen tilleggspakker for kamera i P3D. Bruker bare ''standardkameraet'' hvor jeg endrer posisjon med yoken. Til tider bruker jeg også TrackIR. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 11. juli 2017 Del Skrevet 11. juli 2017 Henger meg på de andre som kommenterer den flotte kvaliteten på bildene og "stemningen" som du virkelig får fram uansett hvilken Boeing 737 du knipser. Og abstinensene etter å få NGX'n ferdig til Prepar3d 3.4 blei langt fra noe mindre etter å sett dette, for å si det sånn ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 11. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. juli 2017 Flotte bilder 8) kan henge meg på abstinensene til NGX for P3Dv4 men nå er den nærme oppdatering i pmdg operation central i dag og der er den kommet med mangler bare nedlast nå så stay tuned ..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Geir Haugmo Skrevet 11. juli 2017 Premium Medlem Del Skrevet 11. juli 2017 Funker for meg. ;D Selv om det var typisk vestlandsvær. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dash8pilot Skrevet 5. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2017 Har gjennomført en del virtuelle flyvninger siden sist, så tenkte å legge ut noen av knipsene. Emirates B777-300ER A6-ECJ ut av Karachi, Pakistan. Gear up! Emirates 77W. Dubai og Burj Khalifa. OY-KBL push & start behind KLM. OY-KBL landing 22L CPH. LN-RRH winglet. LN-RRH cockpit. LN-RRC short final. LN-TUA på tur til Oslo fra Longyearbyen. OY-KBT flap 1+f config @Samos. Og til slutt LN-RRF push & start OSL. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.