Andrew Thomsen Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Jeg har drevet litt med flightplans i det siste, men er en ræv til sånt. Mht det at jeg ville ha Harrier trafikk på nedlagte Lista, fikk jeg tillatelse fra MAIW/John Young å utgi flightplan i neste AoN. Han er heller ikke glad i å lage FP's, men denna funker. Her et snapshot av en Harrier som kommer inn, stopper midt i lufta, og lander så vassføyka står. Robert Hulthin har forøvrig lagt ut en finfin video som viser dette, check FB/Youtube. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2017 Makalaust ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Vidunderlig! 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Både vindunderlig og makalaust, å få oppleve sånt i simmen. Coming to your HDD soon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 I allverden hva du får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Det er ikke jeg som får det til. Det gjør de andre. Jeg bare låner litt her og der ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivin Stensø Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Den var slettes ikke dum den EF-painten heller 8) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2017 Fantastisk! ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2017 Tre norske EF kommer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 16. mai 2017 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2017 WOW! Fantastisk bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. mai 2017 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2017 Den var slettes ikke dum den EF-painten heller 8) Favourite British denne ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.