Gå til innhold

RAF Lakenheath early morning


Anbefalte innlegg

Veldig bra. Har lastet det ned. Dette blir veldig bra scenery for Lightningene mine da det ikke finnes noe skikkelig P3d-scenery til basen på Binbrook som lå litt lenger nord den gangen.

 

tFYBd8v.png

 

Dette må være den mest bråkete rosa flamingoen hittil kjent for mennesker :D

 

3mnidny.png

 

Jeg klager overhodet ikke på dette sceneryet. Det er detaljert, vakkert, realistisk og fjærlett for systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å se det kom til nytte. Vært der selv med Typhoon i dag. La i går inn RAF Wattisham inkl Phantoms, og opplevde to Phantoms ta av parallellt :o

 

Kjempetips Andrew. Jeg tror de lager to rullebaner tett i tett for å få til dobbel avgang. Men du ser bare en av dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Les tråden om Lakenheath hos MAIW, så finner du linker til både oppdatert foto, Young sine F-15 og flightplan :-)

 

Tusen takk Andrew  :)  Flyr mye fra Lakenheat,  men har savnet militær aktivitet.  Nå ble det andre boller,  og basen fikk en mye bedre realistisk atmosfære !!

 

vY4ilkD.jpg

 

irmMoES.jpg

Skulle selvsagt vært Typhoon fra engelsk skvadron,  men i vår virtuelle verden var det ikke så usannsynlig med norsk besøk  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...