Gå til innhold

Hawk T1


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Advanced Trainer fra JustFlight.  Vi har jo sett dem,  Red Arrows,  på flystevner rundt om i Europa,  så flyet har vært mye eksponert i mange år.  Var derfor spent på modellen fra JF,  og hadde ikke tid til å vente på reaksjoner fra andre fora,  men kjøpte den samme dag den var til salgs.  Fantastisk fin å se på,  både utvendig og innvendig,  men slitsom å få i lufta.  Det er grenser for hvor mye realisme man orker å slite med,  og den dagen man må bruke like mye tid på å fly i simulator,  som i virkeligheten,  da er det over for min del  !?  Følte litt på dette angående denne modellen,  og etter ei stund havnet den bakerst i hangaren  :( .  Heldigvis,  utviklerne i JF har finpusset og oppgradert modellen,  og nå framstår den som både realistisk og underholdende,  uten at du trenger å gå gjennom hele utdanningsprogrammet til RAF.  Her noen glimt fra en "kosetur" fra Kjevik til Rygge.

 

xB3lPJp.jpg

 

Y5upTgS.jpg

 

KejDc2P.jpg

 

JAglCfu.jpg

 

czpRhbN.jpg

 

YCnBJDC.jpg

 

fpDVrgs.jpg

 

2c8yzda.jpg

 

48u05Hn.jpg

 

NDmHtdE.jpg

 

bzQfC8k.jpg

 

DWlb4dY.jpg

 

Fortsatt god helg  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Enig angående kompleksitet. Det bør i det minste være en "ready to fly" knapp for de av oss som ikke har uendelig med tid til simming.  Artig liten jager, og drømmefly for en PPL pilot :)  Jeg holder meg til Dino's gratisutgave selv om den ikke er hi-fi. Hawk er jo en av mange britiske oppfinnelser som amerikanerne har gjort til sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp,  Dino sin gratisversjon er veldig bra, morsom å fly og er jo også tilpasset carrierops (!!!)  Men til forsvar for JF sin betalingsmodell,  så har den mye bedre flyfeeling,  og får fram litt mer gåsehud  ;D  .  Men helt enig i at kompleksiteten kan gå for langt.  Artig å lære seg dybde-simulering på enkelte fly,  men det må ikke bli sånn at man faktisk MÅ kunne alt for hver flytur  ::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jepp,  Dino sin gratisversjon er veldig bra, morsom å fly og er jo også tilpasset carrierops (!!!)  Men til forsvar for JF sin betalingsmodell,  så har den mye bedre flyfeeling,  og får fram litt mer gåsehud  ;D  .  Men helt enig i at kompleksiteten kan gå for langt.  Artig å lære seg dybde-simulering på enkelte fly,  men det må ikke bli sånn at man faktisk MÅ kunne alt for hver flytur  ::)

 

Aerosoft har jo gjort en forbilledlig jobb med sjekklisten og "Ready to Fly" og "Cold and Dark" modus. Slik burde alle vært laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis gjør Milviz det enkelt for en stakkar. Bare noe få knotter å knote med før man er airborne. Men har lært meg fra full cold & dark til ready to fly for Boeing Airlinere. Måtte bare liksom :)

 

+1

 

Det er absolutt endel av greia, mener jeg. Men har innsett at jeg må begrense meg på antall fly jeg har i hangaren. Ellers går det fort i surr når man blir litt stressa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...