Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Premium Medlem
Skrevet

Advanced Trainer fra JustFlight.  Vi har jo sett dem,  Red Arrows,  på flystevner rundt om i Europa,  så flyet har vært mye eksponert i mange år.  Var derfor spent på modellen fra JF,  og hadde ikke tid til å vente på reaksjoner fra andre fora,  men kjøpte den samme dag den var til salgs.  Fantastisk fin å se på,  både utvendig og innvendig,  men slitsom å få i lufta.  Det er grenser for hvor mye realisme man orker å slite med,  og den dagen man må bruke like mye tid på å fly i simulator,  som i virkeligheten,  da er det over for min del  !?  Følte litt på dette angående denne modellen,  og etter ei stund havnet den bakerst i hangaren  :( .  Heldigvis,  utviklerne i JF har finpusset og oppgradert modellen,  og nå framstår den som både realistisk og underholdende,  uten at du trenger å gå gjennom hele utdanningsprogrammet til RAF.  Her noen glimt fra en "kosetur" fra Kjevik til Rygge.

xB3lPJp.jpg

Y5upTgS.jpg

KejDc2P.jpg

JAglCfu.jpg

czpRhbN.jpg

YCnBJDC.jpg

fpDVrgs.jpg

2c8yzda.jpg

48u05Hn.jpg

NDmHtdE.jpg

bzQfC8k.jpg

DWlb4dY.jpg

Fortsatt god helg  :)

• Premium Medlem
Skrevet

Enig angående kompleksitet. Det bør i det minste være en "ready to fly" knapp for de av oss som ikke har uendelig med tid til simming.  Artig liten jager, og drømmefly for en PPL pilot :)  Jeg holder meg til Dino's gratisutgave selv om den ikke er hi-fi. Hawk er jo en av mange britiske oppfinnelser som amerikanerne har gjort til sin egen.

• Premium Medlem
Skrevet

Jepp,  Dino sin gratisversjon er veldig bra, morsom å fly og er jo også tilpasset carrierops (!!!)  Men til forsvar for JF sin betalingsmodell,  så har den mye bedre flyfeeling,  og får fram litt mer gåsehud  ;D  .  Men helt enig i at kompleksiteten kan gå for langt.  Artig å lære seg dybde-simulering på enkelte fly,  men det må ikke bli sånn at man faktisk MÅ kunne alt for hver flytur  ::)

• Premium Medlem
Skrevet

Jepp,  Dino sin gratisversjon er veldig bra, morsom å fly og er jo også tilpasset carrierops (!!!)  Men til forsvar for JF sin betalingsmodell,  så har den mye bedre flyfeeling,  og får fram litt mer gåsehud  ;D  .  Men helt enig i at kompleksiteten kan gå for langt.  Artig å lære seg dybde-simulering på enkelte fly,  men det må ikke bli sånn at man faktisk MÅ kunne alt for hver flytur  ::)

Aerosoft har jo gjort en forbilledlig jobb med sjekklisten og "Ready to Fly" og "Cold and Dark" modus. Slik burde alle vært laget!

Skrevet

Ja det var det der med å nesten måtte ta et ekstra studieår for å lære seg systemer og alt av brytere i cockpiten bare for å ta seg en kosetur, noen liker det, for egen del vil er atmosfære og flyfeeling alltid toppe systemer, så det er flott at det finnes fly for oss alle. ;)

Skrevet

Heldigvis gjør Milviz det enkelt for en stakkar. Bare noe få knotter å knote med før man er airborne. Men har lært meg fra full cold & dark til ready to fly for Boeing Airlinere. Måtte bare liksom :)

+1

Det er absolutt endel av greia, mener jeg. Men har innsett at jeg må begrense meg på antall fly jeg har i hangaren. Ellers går det fort i surr når man blir litt stressa :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...