Gå til innhold

Den holder koken


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

For ikke så lenge siden måtte æ ta den tunge veien å flytte P3D3 over på ny og større SSD.  Det var et lykkelig valg,  for nå har æ siste og oppdaterte utgave av P3D3,  og endelig plass i hangaren til mange savnede yndlingsfly !  Ett av disse er Flight Replicas ypperlige Bf 109K-4,  den siste og sprekeste i serien av Messerschmitt 109 .  Modellen begynner å dra på årene,  og mange vil sikkert rynke på nesen av lydkvaliteten,  men i likhet med SkunkWorks Starfighter,  er den uslåelig i realistisk flyfeeling, og har en WW2-atmosfære andre modeller kan missunne denne.  Flight Replica har truffet blink med denne modellen,  og den blir værende i min hangar i uoverskuelig framtid.

jkkeQ3t.jpg

 

a2KpU7E.jpg

 

ccYQ9p4.jpg

 

LUKEeTU.jpg

 

shEs4cX.jpg

 

xsGUh8W.jpg

 

V5u06jn.jpg

 

QyYHsrH.jpg

 

Cvnt4Kn.jpg

Sleit litt med å få den til å funke i P3D2,  men nå er alt som det skal  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he ja sånn var det på den tiden  ;D  .  Dette har denne modellen simulert veldig bra,  så her gjelder det å ha tunga i rett munn, både under take off og landing.  Likevel ikke "kunstig" vanskelighetsgrad som i IL2 ( og til dels i DCS ). Med litt konsentrasjon blir man rikelig belønnet  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

;D Ha ha ha ,  hadde den "bilen" vært til salgs nå,  hadde æ slått til !  Kanskje stygg å se på fra utsiden,  men reine cockpit`en på innsiden.  Skulle kamuflasjemalt den,  montert et par maskingevær på skjermene og aldri mer hatt problemer med parkeringsvaktene  ;D  ;D  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

He he. Kule sjåtts av en gammel traver. Har faktisk ingen WW2 fly i P3D-hangaren (unntatt C-47), men jeg brukte de 20 første årene som flysimulatorentusiast til diverse combat sims, så jeg føler meg litt ferdig med kampfly for å si det sånn. Uansett, veldig tøfft fly, men er ikke lyden førsteklasses så havner det aldri på min harddisk. Daimler Benz'en fortjener å bli hørt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
er ikke lyden førsteklasses så havner det aldri på min harddisk. Daimler Benz'en fortjener å bli hørt!

 

Til dels enig,  og skulle svært gjerne hatt perfekt lydsimulering av Daimler Benz i Bf-109K .  Dessverre er det dårlig med den slags,  men lydkvaliteten i denne modellen er sånn passelig brukbar, og resten av modellen rettferdiggjør plass på rød løper i hangaren  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

er ikke lyden førsteklasses så havner det aldri på min harddisk. Daimler Benz'en fortjener å bli hørt!

 

Til dels enig,  og skulle svært gjerne hatt perfekt lydsimulering av Daimler Benz i Bf-109K .  Dessverre er det dårlig med den slags,  men lydkvaliteten i denne modellen er sånn passelig brukbar, og resten av modellen rettferdiggjør plass på rød løper i hangaren  ;D

 

Det som er så fantastisk med P3D er jo at selv gamle addons blir som nye med HDR og skygger... En skikkeli livsforlenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...