Jørn Aasland 2 Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Det ser ut til at det er skremmende lite aktivitet på DCS-fronten her på forumet, så da tenkte jeg det var på sin plass med noen blinkskudd. Vegas/NTTR er fra DCS World 2 alpha, og det andre er fra versjon 1.5. Først en L-39 fra den russiske marinen et eller annet sted over Las Vegas: Så litt Mirage 2000C over NTTR, Groom Lake mm.: Slik kan det gå når tanken er tom, og deadstick landing på jernbanelinja ikke går helt etter planen. Razbam har gjort en god jobb med skademodelleringen: Og til slutt min nye favoritt; Ka-50, med både vellykkede landinger og resultatet av vortex ring state i lav høyde: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Enig, lite DCS og War Thunder, men det skyldes vel at flesteparten på forumet holder seg til P3D/FSX Bra bilder foresten, keep it coming!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Ja, nå er vi vel to her inne som flyr DCS - bra å se at vi blir flere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Får se når jeg får kjøpt meg vr briller... GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Skikkelig lekre bilder grafisk (tematisk ikke helt etter min smak da ) med en grafikk som står ikke står tilbake forl Kim's WT-shots den siste tiden. Dette var jo litt spesielt og flott da. Fikk assisiasjoner til det kjente bildet med blomsterstilken som er puttet ned i et rifleavløp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Haha, særdeles artige bilder. Jeg vet ikke om det var i SuperEF2000 eller Falcon4 folk i fallskjerm skrek som dyr om jeg prøvde å fly gjennom de Jeg har testet DCS en periode, og den er flott. Men for min del, som har en viss erfaring med Falcon4, tror jeg at jeg går for Allied Force. Jeg er dog ikke den typen som må avlesse alt testoreson i kroppen ved å bevise noe, ønsker meg kun free flight, uten å være involvert i ting som går langt over kraniet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 21. mars 2016 Premium Medlem Del Skrevet 21. mars 2016 Artig å se gode bilder fra andre deler av den store FS-verden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørn Aasland 2 Skrevet 23. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2016 Siden jeg var så godt i gang kan jeg vel like godt fleske til med noen flere bilder. Som forrige gang er det en fin blanding av DCS:W 1.5 og 2. Og for de uinnvidde så kan jeg nevne at DCS er gratis, med to inkluderte fly (SU-25T og en P-51D) og Kaukasus scenery (Georgia, Abkhazia, Sør Ossetia, Russland mm.), så hvis noen føler seg fristet så er det bare å prøve. Men tilbake til saken: Leatherneck Sims' glimrende MIG-21 har jeg foreløpig kun tetet en gang, og da endte det faktisk på nøyaktig samme måte som med Miragen. Med litt ivrig bruk av etterbrenneren gikk den tom for drivstoff overraskende raskt. Det sies jo at MIG-21 ble konstruert med kort rekkevidde for å hindre at pilotene hoppet av til vesten; hvorvidt dette er sant er vel heller tvilsomt, men det er i hvert fall ingen tvil om at MIGen er tørst. Så over til årsaken til at jeg fikk tilbake flysiminteressen for halvannet år siden. Jeg fløy en del LOMAC og Flaming cliffs for mange år siden, men de moderne flyene var litt kjedelige, og det jeg egentlig ville ha var en god Koreakrigsimulator med Sabre va. MIG-15. Så dukket Belsimteks F-86F til DCS opp i åpen beta (noe den for øvrig fremdeles er, nesten to år senere). Først litt fra en tur fra med Skyblazers fra Nellis AFB til McCarran: Og så en relativt vellykket landing på Senaki i Georgia: En liten stund etter F-86Fen ble sluppet så kom Belsimtek også med erkefienden MIG-15Bis: Og så fra duellen Kamov (i litt for høy hastighet og lav høyde) vs. lyktestolpe. Stolpen vant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Fishbeden er litt tricky i begynnelsen, den skal landes med høy hastighet og lav angle of attack, noe som virker litt bakvendt til å begynne med. Den har et kraftig understell, men liker ikke for høy descent rate da spretter den rundt om kring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.