Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 8. februar 2016 Premium Medlem Del Skrevet 8. februar 2016 http://bodonu.no/newton-flight-academy-er-byggeklart/08.02-06:08 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 8. februar 2016 Del Skrevet 8. februar 2016 "Simulatorene er en viderutvikling av FSX", mener de P3D? Mener å ha hørt noe i sommer at Boeing er delsponsor av dette prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2016 Lurte på den jeg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 9. februar 2016 Del Skrevet 9. februar 2016 Sto om det i avisa i dag, kom riktig nok ikke fram hvilken simulator det er snakk om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 9. februar 2016 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2016 Er nok en formulering fra noen som ikke har peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Da åpner senteret for publikum nå til helgen, etter det jeg har funnet ut, de tra simulatorene er basert på små propellfly i ca Cessna størrelse, og de bruker P3D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jepp det er P3D de bruker. Kan se ut som de kjører stock, uten ekstra scenery. Vi har levert ventilasjon i bygget og jeg snek meg til en liten titt under en testtur. Turen to av fra LOWI, og slik jeg oppfattet det så var det uten noen form for addons. Håper de skaffer FTX Norway om ikke annet. Synd om ikke det du ser rundt deg er så realistisk som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Problemet er jo at om man skal følge lisensavtaler på add-ons så blir det ofte en prisklassr av en annen verden. Selv med stock P3D så er det jo langt bedre visuelt enn mange litt eldre full moitions. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg var og prøvde 45 min idag. De kjører FTX Norway så vidt jeg kunne se. En måte å se det er at Lille hjertøy hadde mesh. Jeg mener den er uten mesh i standard utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Rolandsen Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Ok Tore, det kan jo godt være at de ikke hadde kommet seg lengre da jeg var der på Torsdag. Hvordan var opplevelsen? Er redd det blir passe dritt å sette seg ned hjemme etter en tur i de simulatorene ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Overraskende bra flyt må jeg si og uvant med bevegelse og masse knapper Veldig fornøyd med opplevelsen, men i ettertid tenker jeg også at man skal ikke undervurdere den opplevelsen som track ir gir på hjemme pcen. Jeg savnet å kunne se til sidene for å orientere meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Stranden Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Og jeg er sikker på at dette kan inspirere noen til å bygge hjemmecockpit.. farlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Kommer en reportasje derfra om litt. Bobbo har vært frempå, men da var de ikke pakket opp enda. GT/NAX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øivind Skau Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.