Gå til innhold

FTXN: ENBL - ENSG


Ø.C.H.

Anbefalte innlegg

Tok meg min første skikkelig tur i FTXN, fra ENBL med destinasjon ENSG. Måtte sjekket ut bygdene inn over fjorden.

 

Addons:

FTXN (helt for***a fantastisk pakke!)

ENBL (Jan Tore)

AoN

A2A 182

 

ENBL

 

PofsgvY.jpg

 

flJRfXu.jpg

 

uPnsKcB.jpg

 

Sande (Er det ikke her du holder til Jan Tore?)

 

xh3g0GG.jpg

 

Vadheim

 

dwoLQH0.jpg

 

Sognefjorden

 

N73fpF6.jpg

 

Kyrkjebø

 

BHsbtEE.jpg

 

Høyanger

 

AQP7CvH.jpg

 

Vik

 

HRQTeWp.jpg

 

Vagnsnes

 

WFSk6Pv.jpg

 

Balestrand

 

b9vSjbd.jpg

 

Leikanger/Hermansverk

 

vWobcm8.jpg

 

Sogndal

 

HbJZ5Ys.jpg

 

Kaupanger

 

q8CGmPw.jpg

 

ENSG (Andrew: Har du noen planer om å føye deg til ORBX sin definisjon av sesonger?)

 

V1N9FR4.jpg

 

gXdNSXT.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd sjåtts. ;)

 

Takker!

 

"Andrew: Har du noen planer om å føye deg til ORBX sin definisjon av sesonger?"

 

Hakke peil på det seasons-greiene ennå. *stikker fingrene i ørene og nynner høytt*

 

Gjør du sikkert lurt i. De åpner for å endre hele definisjonen (http://www.orbxsystems.com/forum/topic/89258-seasons-in-ftx-norway/)

 

Du må nok til Leikanger for å finne meg no ;) Takk for ein flott serie, den fekk meg til å ønske meg FTX Norway her og :D

Jaja, du fekk no eit skudd fra den bygda også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt følgende kommentar i den tråden: At jeg fremfor alt annet, ønsker at fotoscenery skal synkroniseres med landclass - på dagen. Det er viktigere enn at ting kommer til rett tid. Dessuten er ikke ting som før ang. været lenger likevel. For å kose meg i julen uten for store avvik, bruker jeg default seasons. Det anbefaler jeg faktisk alle å gjøre. For jeg tviler sterkt på jeg plutselig gidder å bygge om seasons i 29 fotoscenery sånn på sparket. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du sikkert lurt i. De åpner for å endre hele definisjonen (http://www.orbxsystems.com/forum/topic/89258-seasons-in-ftx-norway/)

 

Ja, og for min del håper jeg i det lengste. Likte ikke at det aldri blir default snø (hard winter) under 450m langs hele vest kysten. Global oppvarming eller ei. Enn så lenge har vi da snø/sne om vinteren her også :) Ville foretrekke snø på bakken som default Jan/Feb uten (ikke helt realistisk) snøfall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...