Ø.C.H. Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Tok meg min første skikkelig tur i FTXN, fra ENBL med destinasjon ENSG. Måtte sjekket ut bygdene inn over fjorden. Addons: FTXN (helt for***a fantastisk pakke!) ENBL (Jan Tore) AoN A2A 182 ENBL Sande (Er det ikke her du holder til Jan Tore?) Vadheim Sognefjorden Kyrkjebø Høyanger Vik Vagnsnes Balestrand Leikanger/Hermansverk Sogndal Kaupanger ENSG (Andrew: Har du noen planer om å føye deg til ORBX sin definisjon av sesonger?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 "Andrew: Har du noen planer om å føye deg til ORBX sin definisjon av sesonger?" Hakke peil på det seasons-greiene ennå. *stikker fingrene i ørene og nynner høytt* Gudd sjåtts. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Du må nok til Leikanger for å finne meg no Takk for ein flott serie, den fekk meg til å ønske meg FTX Norway her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ø.C.H. Skrevet 17. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2014 Gudd sjåtts. Takker! "Andrew: Har du noen planer om å føye deg til ORBX sin definisjon av sesonger?" Hakke peil på det seasons-greiene ennå. *stikker fingrene i ørene og nynner høytt* Gjør du sikkert lurt i. De åpner for å endre hele definisjonen (http://www.orbxsystems.com/forum/topic/89258-seasons-in-ftx-norway/) Du må nok til Leikanger for å finne meg no Takk for ein flott serie, den fekk meg til å ønske meg FTX Norway her og Jaja, du fekk no eit skudd fra den bygda også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Jeg har gitt følgende kommentar i den tråden: At jeg fremfor alt annet, ønsker at fotoscenery skal synkroniseres med landclass - på dagen. Det er viktigere enn at ting kommer til rett tid. Dessuten er ikke ting som før ang. været lenger likevel. For å kose meg i julen uten for store avvik, bruker jeg default seasons. Det anbefaler jeg faktisk alle å gjøre. For jeg tviler sterkt på jeg plutselig gidder å bygge om seasons i 29 fotoscenery sånn på sparket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Svein-Frode Skrevet 17. desember 2014 Premium Medlem Del Skrevet 17. desember 2014 For å kose meg i julen uten for store avvik, bruker jeg default seasons. Hvordan gjør man det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Ved å rename ORBX\EU\NOR8_CUSTOM\Scenery\seasons_FTX_NOR.bgl til seasons_FTX_NOR.bgl.passive. Det samme som jeg gjør med TrafficAircraft.bgl til fordel for WOAI/AIG trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Almenningen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Gjør du sikkert lurt i. De åpner for å endre hele definisjonen (http://www.orbxsystems.com/forum/topic/89258-seasons-in-ftx-norway/) Ja, og for min del håper jeg i det lengste. Likte ikke at det aldri blir default snø (hard winter) under 450m langs hele vest kysten. Global oppvarming eller ei. Enn så lenge har vi da snø/sne om vinteren her også Ville foretrekke snø på bakken som default Jan/Feb uten (ikke helt realistisk) snøfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Til bloksberg med alle etablerte såkalte "sannheter", og A4 tankegang. Får vi til at et foto skfter til snø samme dag som landclass gjør det, har vi oppnådd en stor forbedring. Om da snøen kommer en måned før eller etter, ja det gir jeg for min del fullstendig fan i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.