Andreas R.Pettersen Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Her kommer et lite knippe bilder, Addons Brukt, FTX Norge og AON + AON_Ground Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Dette var imponerende. Aldri før i FSX sin levetid har dette området vært så bra gjenngitt i FSX. Fortsatt mangler en hel del av den spredte bebyggelsesn mellom Sortland og Skagen, men det er bedre nå en før i allefall. Eneste ankepunktet er at det fortsatt er for mye grønt på fjellene rundt Sortland. Alle er et godt stykke over tregrensa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brynjar Mauseth Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Prepar3D eller FSX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Er veldig enig med deg Steinar. er veldig førnøyd nå. smådetaljer som kunne vært bedre. men alt i alt. en bra pakke. Brynjar: P3Dv2. Fsx'n er pensjonert her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Brun Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Tok en kort tur fra Leknes via diverse tettsteder til Svolvær. Her er et eksempel fra Sydalen, og i Valberg var det samme opplegget oppetter fjellsiden. Vesterålen ser kjempebra ut . Men dette var en liten nedtur: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Beklager at jeg er flåsete Terje, men ... "ekstremgolf" må jo dette være ;D, ser i alle fall sånn ut for meg. Det kan nok fikses med tiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 14. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2014 Terje: hadde samme greia sjøl. tok bilde og la det ut på orbx sin suport. ser ut til at det vil bli fikset i første patchen, Holger har notert seg problemet, i mellom tia, ka sir du te et slag golf i jula i sydaln http://www.orbxsystems.com/forum/topic/89133-ftx-norway-a-little-hilly-bug/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Ortofoto så ikke særlig bra ut, tror jeg ville fjernet dem og heller kjørt med kun FTX Norway og AoN ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 15. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2014 faktisk så synest jeg at det ser bedre ut med en hva sortland gjør uten. og skagen får bare være slik til Andrew orker og gjøre noe med den. vet han er klar over det. men ingen hast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Det jeg har registrert er at veine i FTX Norge ikke er like nøyaktig som med den NSX pakka vi har. Det passet veiene i fotoet 100% med resten av scneryet, det gjør dem ikke nå. Men det er ikke katastrofalt dette resultatet, kun småpirk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Helge Småvollan Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Verken veier eller jernbaner er like nøyaktig som NSX III. Når jeg tok opp jernbanene på FTX forumet så nevnte Holger at de ikke syntes dataen fra Statens Kartverk var nøyaktig nok (der manglet noen spor der det var mer enn en skinnegang) dermed benyttet de en "annen kilde" for data som var mer nøyaktig? Mistenker noe det samme med veier også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nordberg Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Kanskje det er noe annet som ikke er nøyaktig nok, synes å merke det enkelte steder. Og det burde ikke være så umulig å legge til dobbelt spor eller firdobbelt ut fra Oslo S (østover) eller delvis ut fra Lillestrøm (nordover på Gardermobanen) om man vil. : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Last ned oppdatert foto her: https://skydrive.live.com/redir?resid=E0121E64DC8923CA!105 Jeg ser og at FTX brua må fikses (feilen ligger i meshen). Fotoet mitt for Sortlandskaier har jeg forøvrig kastet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.