Gå til innhold

P3D2.2 Påske


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Påskeferie,  fantastisk FS-vær  8) og rikelig anledning til å bli kjent med siste utgave av P3D.  Flyr patch`et oppgradering,  kjemisk fri for tweaking,  FTXGlobal, REX og norske AddOns.

Sliderne godt over middels, HDR og skygger i cockpit.  Fantastisk flyt, ubegripelig mye fps og grafikk et godt stykke forbi hva FSX kan levere.  Screenshots blir ikke så himla mye bedre enn fra FSX,  men live-opplevelsen har fått mange nye dimensjoner og innlevelsesfaktorer.  Og så det er nevnt,  min PC er av den litt tilårskomne,  men leverer fortsatt til godkjent.  Snart på tide at flere FSXere tar steget over i den nye verden  ::) .  PS  overgangen behøver ikke være brutalt øyeblikkelig,  man kan godt beholde FSX for gammelt vennskaps skyld  ;)

 

pr1.jpg

 

pr2.jpg

 

pr3.jpg

 

pr4b.jpg

 

pr5.jpg

 

pr6.jpg

 

pr7.jpg

 

pr8.jpg

 

pr9.jpg

 

pr10.jpg

 

pr11.jpg

 

pr14.jpg

 

pr15.jpg

 

pr16.jpg

 

Høyt eller lavt,  mye eller lite skyer,  by eller land, det flyter jevnt og behagelig.

 

God Påske  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Jatakk Jan Reidar,  men det er også den desidert verste flymaskinen å mestre  ;D ,  et ulydig monster under take off,  og dødsens farlig under landing.  Veldig bra modell fra Alabeo  ;) .  Og for de som enda ikke har prøvd P3D,  versjon 2.2 bør friste.  Det meste av barnesykdommene er borte,  og det er en sann fornøyelse å kjenne på god flyfeeling i en fargesprakende virtuell verden.  Og fremdeles jobber Lockheed Martin med å forbedre simmen fortløpende  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh.. Ikke noen bedre enn å kikke på Ernie poster når man har stått opp.  ;D

Som vanlig fantastiske bilder Ernst.

 

Må inrømme at det irriterer meg at jeg ikke får igang Starfighter`n i Prepar.

Utallige forsøk her nå men den kaster meg rett tilbake til skrivebordet etter startup hver eneste gang.

Vi får se om det ikke løser seg etter hvert.

Denne påska har jeg byttet ut skistaver med krykker pga service og vedlikehold på ett kne så da regner jeg med at det blir litt tid til å pønske ut hva som er problemet.

Litt Jæger og rockemusikk så er det ikke umulig at den plutselig flyr.  :o

 

Er fullstendig enig i hva du skriver om Prepar / FSX.

Må si det var ett stort løft denne 2.2 patchen og jeg storkoser meg med lave og hurtige turer mens jeg nyter landskapet som glir forbi uten hakk og hikk.

Skal lure på hvordan det blir etter de neste Patcher og versioner?

Det er knallbra allerede så dette blir spennende.

 

Good Påsk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Du har rukket en god del turer i nye p3d2,2 allerede ser jeg?!

 

Huff ja,  det var mye dårlig vær noen dager,  så da rakk æ å teste ut hvordan de forskjellige flyene oppførte seg i 2.2.  Nå testes tålmodigheten fra madammen,  siden æ sitter i timesvis med nesa mot PC-skjermen  ???

 

Må inrømme at det irriterer meg at jeg ikke får igang Starfighter`n i Prepar.

Utallige forsøk her nå men den kaster meg rett tilbake til skrivebordet etter startup hver eneste gang.

 

Merkelige greier Øyvind,  har du kommunisert med "Skunkworks" ??  Jeg var også plaget i begynnelsen av versjon2,  men etter dll-patchen fungerte både Starfighter`n og en del andre modeller som skapte trøbbel ei stund.  Håper det ordner seg,  for F-104G er etter min mening den modellen som har mest realistisk flyfeeling i forhold til historisk spesielle flyegenskaper,  og er det flyet jeg har desidert flest timer på i FS-sammenheng  :)  Alt annet kommer og går,  men Starfighter`n består  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Åååjada  ;D ....  det er en GeeBee fra  http://www.alabeo.com/index.php  .  Eksteriør og VC er av første klasse,  som alle modeller fra Alabeo,  og lydkvaliteten er bra ( på tomgang kan man få gåsehud av å høre på den svære stjernemotoren ).  Flightmdl kan diskuteres, og de har klart å gjøre den til en utfordring å mestre  ( som i virkeligheten ) . Take off og landing kan få noen og enhver til å gi opp,  og i lufta er spetakkelet av den svært nervøse typen,  men jeg synes den er et spennende innslag i flysimverden,  og har hatt mange artige flyturer med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske bilder. Da kan du bare glede deg til du får det nye beiste av en pc med et enda bedre skjermkort, lynraskt minne og en råtass av en cpu.

 

Påskeferie,  fantastisk FS-vær  8) og rikelig anledning til å bli kjent med siste utgave av P3D.  Flyr patch`et oppgradering,  kjemisk fri for tweaking,  FTXGlobal, REX og norske AddOns.

Sliderne godt over middels, HDR og skygger i cockpit.  Fantastisk flyt, ubegripelig mye fps og grafikk et godt stykke forbi hva FSX kan levere. 

 

Er delvis enig. FPS er upåklagelig, men lasting av texturene går ufattelig trekt, og over 250KT forblir bakken blury deluxe :'(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...