Gå til innhold

Norwegian...


Kenneth Rønning

Anbefalte innlegg

Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin:

 

Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften.

 

Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin:

 

Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften.

 

Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring.  :)

 

Ja, flirte godt da jeg leste den setningen jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva saken dreier seg om, så synes jeg denne var fin:

 

Gudding stusser, og blir også litt urolig. Ikke var det noe snakk om tekniske problemer ved avreise, og flyet tok av etter rutetiden. Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften.

 

Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring.  :)

Pft, jeg opplever det samme med toget til/fra jobb hver dag, har jeg dårlig tid så vurderer jeg sannsynligheten for at det skal oppstå tekniske feil som høy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Med 200 flyturer bak seg hvert eneste år de siste 15 årene har han erfaring med å vurdere sannsynligheten for at det skal oppstå teknisk feil mens flyet er i luften.[/b]

 

Skal ringe Gudding neste gang jeg flyr og får et teknisk problem, så han kan fortelle meg om det er grunn til bekymring.  :)

 

Tenkte det samme :)

 

Etter et langt liv til og fra jobb, er det nok ikke grenser for hva folk kan av tekniske buss-ting. De vurderer nok temmelig raskt om bussen egentlig burde hatt en overhaling av bremsene og slikt.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Gudding sier her er at han har reist veldig mye,og har erfart at tekniske problemer oppdages mens flyet står på bakken,og sjelden,kanskje aldri,har opplevd at slikt oppstår etter at flyet har tatt av på rutetid.Han syntes dette var merkelig og undersøkte saken nærmere.Det viste seg at det ikke var noen tekniske problemer med flyet.

Hva er det som er så latterlig med det?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...