Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Da jeg bestilte rom spurte jeg om dette. Og det skulle ikke være noe problem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Maaland Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Flottings ! Da er det avklart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nei dette skal ikke være noe problem. Alle minibarer etc er også fjernet fra rommene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Søren.... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Det kan jeg bekrefte. Geir. Det har jeg sjekket ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Var nødt til det Birger, beklager. Vi er veldig fokusert som sagt på at dette skal være bare kos og fjerner eventuelt alle årsaker som kan produsere snag. Og det er vanskelig for oss og vite om en under 18 er plassert på et rom med tilgang til alkohol, da er det desverre lettere og sikrere at det gjøres slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 DC 10 SIMULATOR under FLG2012 [video:youtube] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Er det noen som har problem med å stille med verge,så har vi i crewet besluttet å stille til disposisjon.Ta kontakt med undertegnede på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Skjønner den selvfølgelig Den var mer en spøk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Hei. I forbindelse med FLG trenger vi og teste en server, er det noen som kunne tenke seg og bli med og teste en flight med default Kingair 350 på MP fredag kl 21? jeg trenger flest mulig. Jeg eller Fred kommer med tekniske data i denne posten ila kvelden morgen dagen. La oss fly fra ENGM til ENZV. Ingen fly vær bare vanlig realwether. Server skal da gi dere realweater. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Måten du kobler deg opp på er som følger: du starter din FSX, velger Multiplayer og så koble til direkte, her bruker du 193.90.31.182. ingen passord i kveld etter kl 20, velg fly, og startsted som er engm. Velg gjerne hevy, vanlig eller hva du måtte ønske. Bare ikke noe med våpen pakke etc. PMDG. LEVEL-D og deafult fly er ok i kveld. Vi flyr Gardermoen til Bergen kl 21. skarp. Husk og laste fuel. Du trenger ikke være på komunikasjon da dette er bare en test. Takk for at du eventuelt blir med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 9. mars 2012 Premium Medlem Del Skrevet 9. mars 2012 I LIKE IT :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er det gratis å komme en tur innom på FLG på f.eks lørdagen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svale Andre Leren Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg vet man må betale 200,- for å være der hele helgen uten data osv.. Men for å kun ta en tur innom vet jeg ikke, tvilsomt det samme, men kanskje en 50-lapp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Er det gratis å komme en tur innom på FLG på f.eks lørdagen ? Det er gratis å komme å se på for en kort tid. På museet må du betale inngang,om du skall dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 9. mars 2012 Del Skrevet 9. mars 2012 Den er grei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Velkommen. Det er viktig for meg og si at vi aldri sitter igjen med penger etter FLG, det er 100% non comersial. I snitt taper vi 10-20 K i året, så deltager avgiften deres går med i hovedsak til og dekke lokaler og alt stasj rundt dette. Nå er det under en uke til folkens, og jeg kan bare si følgende. Vi er i rute og jeg satser på tidenes FLG, det er kjempe oppslutting i år og det er hyggelig for oss som jobber litt i kulissene med dette. Alle i teamet har gjort en kjempe innstats og vi gleder oss til og treffe dere neste helg. Fortsatt god helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Hvis jeg har lyst til å svinge innom for å titte...når passer det best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Anny time, men Lørdag er jo intresang da Werner og co kjører vatism kansje. Skal du fly DC10 sim, er det også lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Ok.Når på dagen begynner dere?Må bare si at dette er et knallbra tiltak! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Fra fredag kl:1600------til søndag kl:1600.Så bare kom når det passer deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Riiser Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Flotte greier.Hvis ikke vannet har gått,så kommer jeg en tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole jonny.Snarheim. Skrevet 11. mars 2012 Del Skrevet 11. mars 2012 Er det fortsatt noen som ikke har fått skaffa seg verge?Da tar du kontakt med undertegnede på pm,så fort som mulig.Vi har siste møte på onsdag og da bør alle som trenger verge ha det på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Må vi ha med internettkabel? Og for vi som har med en ekstra skjerm (eller noe annet som trenger strøm) må vi ha med sånn her ? (Husker ikke hva det het) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Skøyteledning? Padde? Far til 4? Kjært barn har mange navn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Ta med "padde" ja. Ta med alt du trenger for å drive PCen din, inkl internettkabel og "padde", mus, tastatur, skjerm, joystick osv :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Leo Iversen Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Har ungdommen problemer med språket? Dette er jo en sånn derre greie med fire sånne hull-ting i ene enden og en sånn derre stikk-dings i andre enden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Fatter skal til Gardermoen 09.00 på fredag i embedets medfør. Skal mest sannsynlig sitte på med han. Hvordan vil det være for meg å sjekke inn på hotellet så tidlig? Og er det noen andre som kommer så tidlig på dagen? Da kan vi evt. spotte litt? Kanskje jeg kan få ordnet en tur i tårnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Normalt er det innsjekk etter klokken 12 på hotell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Som sagt, 12 er normal innsjekktid, men har de ledige rom som er vasket, pleier mange hotell å la folk sjekke inn tidligere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.