David Kristiansen Olsen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 http://flightsim.com/main/review/megaoslo.htm Flightsim.com postet i dag en omtale om Gardermoen x. Ville bare linke til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jack J Jackson Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fin omtale, men da har de ikke testet Andrew:sin freeeware, som er MYE bgedre!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 som er MYE bgedre!!!! Tullprat. Si meg hvorfor. PS: Hva er greia med at hver ENESTE anmelder ikke bruker AA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ja, juristen fra Spania drar til med endel gullkorn om dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Aerosoft created a very detailed and fantastic looking airport add-on scenery Og Aerosoft får seff. all kred.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er ikke OSL focus city for Norwegian også?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Elvheim Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 OSL er (hoved) HUB til Norwegian. Beklager om jeg bidrar til Aon vs AS men alikevel: AoN ser mer en godt nok ut for meg til å la vere å kjøpe GM X + Basert på fps i ENVA X så ser jeg det som sannsynlig at jeg vil få et heftig drop i fps på ENGM med ENGMX som mange har rapportert. AoN har broer som ikke ser ut som betong vegger FPS er bra i AoN Value for money! (Nå er ikke 170-180 kr all verden - men alikevel) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 AES ftw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Tullprat. Si meg hvorfor. Er ikke bare jurister som kommer med gullkorn... :whistle: Jeg har vel ikke sagt dette før. Selv om jeg skulle få Gardermoen X til å flyte bra, foretrekker jeg (kanskje) likevel min egen versjon, da jeg synes den ser mer naturlig ut i det store bildet...uten at jeg bryr meg om detaljer. Og AES bryr jeg meg katta om. Andre har andre meninger, og sånn er dett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg har vel ikke sagt dette før. Selv om jeg skulle få Gardermoen X til å flyte bra, foretrekker jeg (kanskje) likevel min egen versjon, da jeg synes den ser mer naturlig ut i det store bildet...uten at jeg bryr meg om detalje +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Jeg synes Gardemoen X er bedre, men det er meg. Noen liker mora andre liker dattera. MILF FTW!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Spørs hvor gammel dattera er.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Spørs hvor gammel dattera er.. +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 MILF FTW!! ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.