AMO Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Dag Johnsen, et trofast medlem her inne, en meget stor hjelp for Nordic Simulator Center, en tilsynelatende svært stor ressurs for Continental Airlines og en generelt meget habil luftfartens mann får sine berømte 15 famous minutes i VG i dag!: VG Nett: Norske Dag fikk toppjobb hos flygigant Gratulerer Dag, morsomt å se litt av hva du holder på med der borte! Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10080262 Gratulerer, Dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Takk for riktig link, Werner! Linker på smartphone er ikke akkurat smarte greier... :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carl Waylon Nelson Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Oi! Gratulerer med den nye jobben da Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det var virkelig gøy Dag. Lykke til videre i den nye og spennende jobben. :grin: PS. Du får si fra hvis der er noen avdanka simulatorer i horisonten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Det er bare å si gratulerer til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Strengehagen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Wow. Grate. Congratulation with the job and good luck with all the challenge you will get. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Geir-Finstad Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Gratulerer Dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 WOW...grattis Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Bernhardsen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Hiver meg på her og sier gratulerer med en ny spennende jobb med veldig store utfordringer ikke minst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Gratulerer! Litt av en spennende jobb dette ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paulo Fernandes Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Gratulerer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Johnsen Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 dette er kjempe bra onkel :grin: Gratulerer, er stolt over deg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Johnsen Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Heisann alle forumsvenner! Tusen takk for dette, men dette er ikke en saa big deal som det hoeres ut som... :blush: Jeg tar over den nye sammensatte United Airlines Systems Engineering og de slang paa en direktoer tittel da det blir en del jobbing framover... og dette er stort sett allt! Det blir en del utfordringer med en stor gruppe, utvidet flaatepark med 700+ fly, nye flytyper og jeg har faatt masse hjemmearbeid aa studere A319/320 tekniske utfordringer. Regner med at det blir en del fransk vin framover... Det blir ogsaa Chicago paa oss en gang til neste aar og dette ser jeg fram til. Har bodd i Texas i vel 20 aar, men jeg trives ogsaa godt i midt-vesten. Dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 10. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2011 Å, ikke vær beskjeden, Dag! For oss dødelige høres det jo meget bra ut, det er ikke hverdagskost for den vanlige nordmann dette! Godt jobbet er det iallefall. Du får nyte den franske vinen, jeg regner med det blir noen dråper Cabernet Sauvignon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Dette viser att selv de over 35 kan skaffe seg spenende og gode jobber. Tumbs up, gratulere og lykke til. Se,,hvor var det jeg la den studiekatalogen igjen tru,,hmmmm,,,,, :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.