Gå til innhold

FSX på Radioresepsjonen


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Stilige saker ! Men benytter anledninga til å komme med et spørsmål angående fsx. Ei slik landing hadde aldri blitt "godtatt" hos meg, det ville endt med krasj. Grunnen er at flyet "forsvinner" med hjulene ned i jorda, og det ser ut som om det ligger i sjøen og holder på å synke, isteden for å ha havarert på rullebanen. Har hørt snakk om at det skal finnes en løsning til dette, men der bare nybegynner selv. Eivind Oterhals hadde et innlegg der han spurte om det samme, men det ble aldri funnet ut av det.

Noen som vet?

 

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg var innleid med utstyr og det hele, så jeg hadde med min "portable" PC (Les stor og tung) og pedaler, yoke og throttle quadrant :)

Det var en artig opplevelse med de gutta der. Nå hadde nok Tore flydd litt før på Flightsim tror jeg så uttalelsen hans var nok basert på et snev av virkelighet.

Det er vel mange av oss som går med en sånn tanke i hodet når vi er ute og flyr. Sikkert derfor så mange "simmere" setter seg fremst i flyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...