Geir Teigo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fred Solli ordnet med oppsett til en sketsj i RR. Se på NRK nettTV: http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/247093/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fred. Blar du opp med default 737?! UFF! Men bra gjort! God humor :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja, vi skulle vel ha sittet der og programmert FMC tenker jeg. Det hadde vært moro det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 20. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 20. januar 2011 Så innslaget og fikk meg mang en god latter. Mange gærninger i æction, og det var tydelig at flyet var godt plassert for å lande :grin: . Tar det for det det var, galskap og humor, men fikk jo også et innblikk i hvordan oppsett du har på simmen :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det var noe av det morsomste som har vært på RR på tv! Måten han kløner rundt på samtidig som han egentlig har litt kontroll over flyet... dei e fan mæ sprø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Kasnes Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Den var bra denne Fred. Vil tro det var morsomt å være der. Ser at du fikk navnet ditt i rulleteksten også. Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Granli Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Stilige saker ! Men benytter anledninga til å komme med et spørsmål angående fsx. Ei slik landing hadde aldri blitt "godtatt" hos meg, det ville endt med krasj. Grunnen er at flyet "forsvinner" med hjulene ned i jorda, og det ser ut som om det ligger i sjøen og holder på å synke, isteden for å ha havarert på rullebanen. Har hørt snakk om at det skal finnes en løsning til dette, men der bare nybegynner selv. Eivind Oterhals hadde et innlegg der han spurte om det samme, men det ble aldri funnet ut av det. Noen som vet? Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Aleksander Milde Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skikkelig bra. Radioresepsjonen er forøvrig helt genialt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 RR er genialt ja. Likte godt innslaget med FSX jeg også, det ble ekstra bra med alle de rare faktene til Tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KJ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Var det din maskin de brukte der Fred? Iallefall så var detta (som vi sier på Østlandet) dritkult. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jepp, jeg var innleid med utstyr og det hele, så jeg hadde med min "portable" PC (Les stor og tung) og pedaler, yoke og throttle quadrant Det var en artig opplevelse med de gutta der. Nå hadde nok Tore flydd litt før på Flightsim tror jeg så uttalelsen hans var nok basert på et snev av virkelighet. Det er vel mange av oss som går med en sånn tanke i hodet når vi er ute og flyr. Sikkert derfor så mange "simmere" setter seg fremst i flyet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Floor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 "Hva vil det tilsvare i kilometer da?" "Det er bare å gange med 1,852, er det ikke det da?" Naila den greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Henriksen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hehe, dette var festlig. Syntes han gjorde en bra jobb jeg. Dette blir nok favorittøyeblikket fra RR på TV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hehe ufattelig festlig :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Øystein Gudbrands Skrevet 25. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 25. januar 2011 Kjempemorsomt. Denne fikset du fint og god reklame for morsom hobby. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.