Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 25. desember 2010 Premium Medlem Del Skrevet 25. desember 2010 Må bare tilføye for ordens skyld at TIR5 funke no også i 64b versjonen med siste programvare fra NaturalPoint Version 5.1 beta 02! Skal testes ut mer når det blir anleding. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da var dette ferdig innstalert, gledet meg til og prøve! Men selfølgelig får jeg bare "whitescreen". Ingenting skjer, og jeg må bruke ctrl+alt+del :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Er du sint? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, for jeg får ikke spilt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da får du ta deg en tur på diskusjon.no du veit den tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er meningen at du skal få "white screen" ved første oppstart, Sivert. Det er endel shaders som skal compiles, og det tar noen minutter, så det er bare å smøre seg med tålmodighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har de forbedret fps ved flybasene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Må man "kjøpe" serial til beta'n? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har de forbedret fps ved flybasene?Jepp, selv på Batumi, som for min del var et av de verste stedene tidligere, ligger jeg på mellom 30 og 40 fps nå Sivert, ja, man må kjøpe det... Du kjøper ikke betaen, du forhåndskjøper spillet, og får tilgang til betaen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Supert Fredrik. Da får jeg teste når jeg kommer hjem idag :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg får invalid passord hele tiden :mad: jeg har prøvd og reseta passordet og det funker ikke og logge seg på multiplayer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 For dere som ikke kommer inn på multiplayer http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=63980 Tester ikkk ED teamet om den funker ? akuratt det som skjedde bed black ops dem sjekket ikke om pacht funka Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har det blitt lagt inn random failures nå? Både nå i beta 4 og i beta 3 opplevde jeg at systemer tryna nå og da, senest i går forsvant den ene MFCDen da jeg var ute og fløy. Det var i et custom mission med bare meg og en tanker, så det kan ikke ha vært "battle damage" heller, og jeg var altfor langt unna tankeren til at den kan ha hatt noen betydning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 jeg så så vidt noe tidligere om dette, men spør igjen. Er det noe man gjør feil hvis en stasjon blir "hung" når man prøver å slippe bombene sine? Kan jeg eventuelt utbedre situasjonen i luften, når dette først har skjedd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Hold release-button til bomben er avgårde. Kommer opp "Empty" nede til venstre på HUDen Har fått pedalene nå, og med TrackIR i tillegg var dette helt fantastisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Som Erlend sier, så skjer nok dette fordi du slipper "pickle button" for fort. Men skulle uhellet først være ute så er det mulig å reset'e hung stores i lufta. Sakset fra manualen: 1. Press DSMS INV (OSB 5) 2. Press the OSB (1 - 11) that corresponds to the hung station. 3. Press the OSB that corresponds to the store class of the hung weapon. 4. Press the OSB that corresponds to the type of hung weapon. 5. On the store page, press LOAD (OSB 9) to reload the station. 6. Press STAT (OSB 1) to return to the main DSMS page. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 "SLETT" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette er jo svindel jeg kan jo ikke gå og se på hva jeg har kjøpt en gang :mad: kan heller ikke logge inn på http://www.digitalcombatsimulator.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 1. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2011 Rolig nå, pust gjennom nesen! Du har nok dessverre misforstått ett eller annet. Prøv igjen, sjekk e-post og ta det helt sakte så ordner det seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 har sjekket flere ganger og logge inn men det funker jo ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Med tanke på at det er lørdag kveld første nyttårsdag, så er det ikke umulig at DCS ikke har folk på plass for å se på problemene i dag. Vent til mandag, og om det ikke funker; post på DCS-forum'et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 1. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 1. januar 2011 Noen bilder fra Beta 4. Må jo innrømme at jeg enda er i modifisert "game" mode, dette er no-nonsens og det tar sin tid å bli stødig operatør av dette beistet. Ser også at med en vanlig FS joystick så er det mange begrensninger i effektivitet når man skal gjennomføre oppdrag i denne simulatoren. Hotas Warthog er på ønskelista! Må også si at Track Ir er helt nødvendig for å kunne gjøre jobben i cockpit! Flere bilder blir lagt til etterhvert. http://picasaweb.google.com/ernstrolfster/DCSA10?feat=email# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Dette er jo svindel jeg kan jo ikke gå og se på hva jeg har kjøpt en gangkan heller ikke logge inn på http://www.digitalcombatsimulator.com/ Funker fint å logge inn her. Trykker jeg på "Payments", kommer både Ka-50 og A-10 opp. Sett om skriver riktig brukernavn/passord? (eller om du skriver det riktig..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 når jeg trykker logg inn på så kommer jeg til main side igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Der funka det:) måtte bruke en annen nettleser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Usj, jeg må lese meg opp litt på taktikker tror jeg, det var veldig mye enklere å ikke bli skutt ned i Black Sharken, da kunne man bare sette seg i auto hover et stykke fra målet og ta ut ting en etter en. Nå er man plutselig rett over målet hvis man roter litt for mye med targeting poden, og da ender det som oftest med at man får en SAM i rumpa, eventuelt AAA-ild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 jeg får feilmelding da jeg er conecta på multiplayern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Da får du spille single player, er fortsatt bare beta vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.