Jan Ivar Ravn Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 En fix kommer ja. Jeg kommer til å laste ned beta 3 full klient så fort den kommer. Slipper å styre med patcher ved en reinstallering. Foreløbig har jeg tatt vare på alle versjoner av både fulle klienter og patcher. Man vet aldri når man får bruk for de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 tja veit ikke helt hva jeg skal bestemme meg før må først bli ferdig med 737ng cockpiten så får jeg tenke på en A-10 warthog cockpit senere men ehh hvor skal jeg ha plass til det da? EDIT: Nå fantaserer jeg fælt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Posten brukar vel, i bunn og grunn snaue 3 min på fortolling. Men dei skal snuble i pakken din i 19 timar, så skal dei sjå på den i 3 timar før dei nyttar han til lunsjbord i to timar. Deretter skal den takast med på sightseeing og synast fram til heile slekta. SÅ etter at den har vore gløymt på ei hylle i 3 dagar finn dei den. Akkurat då kjem sjefen inn og du er heldig. For han ser på datoen at denne pakka er på overtid ihjå dei. Han stemplar den og sender den til deg, via stikk motsatt ende av landet og du får pakka di snaue 2 veker etter at den ankom landet. smile Haha, kan virke som du har rett. Men hadde jeg vært toller og fått inn en A-10 HOTAS, hadde det nok fortollingen tatt noen uker ja, må jo teste varene :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bingo Erlend! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Tenkte å slenge inn litt flere bilder, er jo tross alt en screenshot tråd Har ikke fått knipsa så mange bilder fra Beta'en enda, største visuelle forandring er vel at de har lagt inn haze, samt en "semi" dynamisk vær motor. Anyways: Kalle tar en "climb-out" etter å ha pepra en liten rekke med lastebiler Rett etter ovenstående, men litt mer perspektiv Kalle igjen, ble mye pepring etter han var tom for bomber og raketter Fin fin landing av Kalle etter å ha tømt absolutt alle våpenlagre over fienden. (Og de har enda ikke fiksa lyd bug'en etter en client har skutt tom kanonen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Full beta 3 klient er nå oppe for de som helst vil ha det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre S. Lillehaug Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Er det ikke mulig å teste betaen gratis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nei, Sindre. Det er snakk om at ved å pre-ordre simmen så får du være med på Beta'en. Vil ikke bli noen Open beta, såvidt jeg vet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har endelig fått litt tid til å teste Beta 3 nå i helga, og nå virker det da som om de nærmer seg en release candidate. Okay, de har fjernet Nevada sceneryet, men det er mye nytt, det virker også som om de har begynnt å optimalisere ting litt da jeg har langt bedre fps i Beta 3 enn jeg hadde i Beta 2. Flight modellen har også fått seg en oppgradering, og endelig ser det ut til at roll raten er slik den skal være, det er også utrolig kult å høre radio "chatter" fra andre friendly units, det får det hele til å vire mer levende. Er det bare jeg som ikke har fått med meg at de har lagt til en ny Hercules-modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Laster ned Beta3 nå, venter bare på HOTASen min nå :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Få deg leilighet så du kan begynne å bygge pit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Har tenkt tanken gitt, men TrackIR, 2x MDF og HOTAS får holde i denne omgang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Venter på en F-16-, eventuelt F-18-modul selv, så blir det pit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 er det et nytt fly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem ernst-rolf albrigtsen Skrevet 21. november 2010 Premium Medlem Del Skrevet 21. november 2010 Har ikke observert noen Herc enda, hvor har du det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Altså ikke en ny flyable, men den gamle low poly herculesen som har vært med oss helt fra LOMAC-dagene, har blitt byttet ut med en ny og lekker high poly modell. Her er et bilde av den gamle Herculesen. Og her er den nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg håper virkelig at den neste modulen fra Eagle Dynamics blir F/A-18. Gud veit hvor mange timer jeg boltra meg med Janes F/A-18 en gang i tia Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Har forhåpninger om enten en F-16-modul eller en oppgradering av F-15, da helst med F-15E'en. Hadde også vært rått om vi fikk en F-111-modul, men det anser jeg som svært lite trolig i og med at det ikke er flere operatører igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Personlig tror jeg det er F-16 eller F-18 som er neste man ut, og for å være ærlig så hadde jeg vært strålende fornøyd samme hvilken av dem de velger (men jeg har selvfølgelig et litt spesielt forhold til F-16, så håper aller mest på en F-16-modul) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Om jeg fikk velge mellom en F16 og en F18-modul, så hadde jeg tatt F18. Det på tross av at jeg er Viper-fan av dimensjoner (ett år som CCA på F16 i Bodø = fanatiker etterpå). Mye på grunn av at jeg kunne fint betalt €60 for en god sim med Carrier-landings. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Fornøyd bare jeg får en modul med etterbrennere og et lastebillass med vapor jeg Men carrier operations hadde vært knall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Mener å ha lest et sted i ED forums at det er snakk om 6-8 forskjellige fly de kan komme med ettersom de har tilgang til nok data og lisens til å bruke de. Husker ikke hvilke modeller, men jeg mener å huske F/A-18 og F-16 på den lista, pluss da de russiske Mig og Su variantene. Mulig jeg er helt på jordet nå altså :=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Haldorsen Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Det hadde vært veldig tøft med Super Hornet, ja! Har gode minner fra Jane's . Håper også inderlig at de lager nye områder man kan boltre seg i/over. Korea hadde vært fint! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Flere fly kan kan fly da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 I Lock On kan du velge mellom en rekke jagere fra Mig og SU serien samt F-15. I DCS modulene er fokuset rettet på kun en spillbar modell, men til gjengjeld ultrarealistisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fikk pakke idag. I'm holding hoootas :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Grattis, da får du hele helga til å nyte herligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Fikk pakke idag. I'm holding hoootasF**k you... Neida, gratulerer Hvordan føles den, er den verdt alle pengene? Har endelig fått somlet meg til å bestille meg nytt skjermkort, burde være her til uka, noen fordeler skal man da ha av å jobbe i ei it-bedrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Heldiggris, Erlend! Selv investerte jeg i et XFX Radeon 6870 1gb på onsdag, så i kveld skal det flagres rundt i Black Shark litt. DCS:A10C bestilles i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 26. november 2010 Forfatter Del Skrevet 26. november 2010 Fredrik Tror jeg kan svare for Erlend på det, stikka er absolutt verdt pengene, helt fantastisk feeling og følsomhet i den, og ikke spikes i det hele tatt. Hatt et par test turer i BS, og heli blir som en lek med denne stikka. Anbefales på det varmeste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.