J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 ok men fikk dere produckt koden på Email? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Logg inn på DCS.com, gå til "Downloads", velg "DCS: A-10C Warthog (English download BETA 2 version)" og "Proceed to download", så står den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Vanvittig bra simulator, men bratt lærekurve ja. 650 siders manual Men Black Shark har jo like bratt lærekurve den også og faktisk vanskeligere. Men pokker så morro det er når man mestrer det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Blir ikke lei av denne simmen, og idag hadde Karl Johan og meg høydepunktet etter at dette kom ut kan du si. Pga en bug i MP som gjør at noen av de fiendtlige bakke unitene blir umulige å ta knekken på for clientene, så fant Karl Johan og meg ut at vi skulle prøve å la meg merke en Shilka, mens Karl Johan, som var server, skulle slippe en bombe på min laser. Her er resultatet: Målet er lyssatt, og info er sendt over datalink til Karl Johan sitt fly Karl Johan liner seg opp og Shilka'en har fått ferten av at det kommer et fiendtlig fly snart. Fulltreff Herregud så deilig å få til Et par bilder til fra dagens runde: Her har jeg nettopp sluppet 2 JDAM, idet de treffer ammo depoet ser jeg Karl Johan sitt fly på TGP'en som flyr 30 meter fra ammodepot, klarte dessverre ikke å ta bilde av det, men dette er resultatet av to JDAM og en strafing runde på en kolonne med lastebiler Skutt på blir vi også.... Denne klarte jeg ikke å redde hjem, så det ble eject rett etter dette bildet er tatt. Og for å gjenta engang til det som de fleste som har anskaffet dette sier, gud bedre meg så bra, og blir bare bedre og bedre etterhvert som en får satt seg inn i de uendelige systemene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 prøvde du og bruke alle ror for og få det på bakken? jeg vile prøvde det men skal nok kjøpe spillet men ingen som kan sende meg en beta serial key? så jeg får prøvd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 Hei Jonas Du må forstå en ting, vi har ikke kjøpt en Beta, vi har forhåndsbestilt spillet, og vært så heldige å få tilgang til beta'en. Å sende deg en serial key er ulovlig på samme måte som å laste ned pirat software. Ingen her vil gjøre dette for deg, da dette er ulovlig både for den som gir den til deg og for deg. Jeg tror at du bør vente litt med dette til du er klar for å sette deg ned med manualen og lese. Dette er avanserte saker, du kan ikke bare hoppe inn og fly, bare det å starte flyet krever at du går gjennom alle prosedyrer i riktig rekkefølge og til riktig tidspunkt. Og til slutt, dette sier jeg ikke for å fornærme, dette er ment som et råd, dette spillet krever tålmodighet i bøtter og spann, og etter å ha lest en del av innleggene dine, virker det ikke som om tålmodighet er din sterkeste side. Så la det ligge en stund, og skaff deg manualen, les deg opp på stoffet og ta en avgjørelse om kjøp eller ikke kjøp når det blir releaset i gold. Snakkes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Ok men skal uansett kjøpe det!. Det er litt om hvordan man starter på youtube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 men forhåndsbestilt spillet da trenger men vel ikke betale senere for full versjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Nei, og hvis du forhåndsbestiller får du tilgang på betaen nå. Har bestilt et Sapphire Radeon6870 1GB nå, satser på det gjør underverker med maskinen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 sorry for et dumt spørsmål men må man kjøpe den igjen når full versjon kommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 men forhåndsbestilt spillet da trenger men vel ikke betale senere for full versjon? Nei, og hvis du forhåndsbestiller får du tilgang på betaen nå. Hjelper å lese litt oppover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 takk føler meg litt dum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 bestillte meg like godt en TM Cougar MFD pakke også. Nå jakter jeg på 2 stk rimelige 7/8" USB skjermer som skal brukes i bakgrunnen av MFDene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har noen flere bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg bare lurte om når man kjøper dette spillet/bestiller det betaler man med en gang? eller kommer det faktura med spillet i posten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Sjøen Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Hei Du betaler nå med engang, derav uttrykket "forhåndsbetaler" eller "prepay" på tasta-inglisj. Enten du kjøper dvd versjon eller download vil du da få tilgang til beta versjonen av spillet på download. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 fikk ikke kjøpt spillet for moren min trur det er en svindel må nok vente på gratis versjonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det vil ikke BLI noen gratisversjon av DCS:A10C. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl Johan Sjøen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Litt MP i løpet av helgen. Her er noen bilder (trykk på dem for større utgave) fra et mission hvor vi skulle ta ut en konvoi bestående av en blanding av T-80, BMP-3 og BTR-80. Konvoien hadde en SA-15 Gauntlet (9K331 Tor-M1) og et par SA-19 Grison (2S6M Tunguska M) som forsvar mot oss. Et par ytterst kapable våpensystem. Her har konvoien har spredt seg på begge sider av veien etter de oppdaget vi angrep dem. SA-15 har her stoppet opp for å kunne sende avgårde noen missiler. En T-80 passere. Kort tid etter flyttet SA-15'en seg litt lenger opp vien sammen med en Tunguska SA-15'en er forøvrig en farlig sak. Her er et par bilder som viser Audun som blir skutt ned. Han trenger ikke være flau siden SA-15'en skjøt oss ned alle sammen... flere ganger... Etter vi hadde lært oss å holde oss godt over 20 000 ft for å unngå SA-15'en så fikk vi tatt den ut med et par bomber. Fikk gjort det samme med et par Tunguska. Da ble alt så mye lettere og vi klarte å rydde opp i konvoien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 har fått kjøpt det nå men det kommer bare "dcs har sluttet og virke" også feil med det dere missions greiene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 hei fikk det til og funke men ett problem da jeg starter og fly så står det "press pause/break for start" har prøv alle knapene og det funker endå ikke veit dere hvordan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Prøv knappen hvor det står "Pause/Break" Du finner den til høyre for scroll lock, hvis du ikke vet hvor den er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har et annet oppsett på tastaturet så har ikke pause knappen pc er en dell studio 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 får nå problemer med mission errror og når jeg kjører den som admin så får jeg en annen error :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Husk at det er en Beta, det er ikke alt som funker enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ja lasta den ned med alt på bittorrent men prøver nå med vær bin fil og setup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Ivar Ravn Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Av en eller annen grunn må jeg alltid trykke pause 2 ganger for å starte oppdraget. Sånn at man er OBS på det. Nå har TM Warthog stikka mi endelig ankommet Norge og ligger til fortolling. Gleder meg til å få satt opp den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Pedersen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 My bad, sorry Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J S Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 det står klart og tydelig at man kan laste ned torrenten her http://www.digitalcombatsimulator.com/index.php?scr=product&ProductId=8&end_pos=135&lang=en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Sparby Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Slapp av, Jarle. DCS er en av leverandørene som faktisk benytter Torrents som nedlastingsalternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.