Gå til innhold

Testflight til "nye" Gardermoen


Anbefalte innlegg

Her er et par bilder fra turen fra Bremen til Oslo. Jan Arild, Øystein, Pasi, Øyvind og undertegnede fløy turen.

 

Tett som haggel

PturfraBremen.jpg

 

Øystein langt under meg på innflygning ENGM

TettinnmotENGM.jpg

 

Øystein parkerte fint selv om han sitter på Andrews ENGM

ystein.jpg

 

Alle samlet på ENGM etter turen

AllepENGM.jpg

 

Takk for laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder fra dagens lille spurt over skagerak :)

 

Climb

a_sm_MP_2810_01.jpg

 

Forlater Tyskland og entrer Danmark

a_sm_MP_2810_02.jpg

 

 

Kan vel knapt kalles cruise, men 44.000 ft og M1.7 er ikke å forakte, her kan man skimte Norge i det fjerne mens Skagerak er rett under nesa og Øyvind i det fjerne :)

a_sm_MP_2810_03.jpg

 

 

Så var det decent, her er resten av gutta som startet litt tidligere enn meg...derav concorden :grin:

a_sm_MP_2810_04.jpg

 

Og parkert ved gate

a_sm_MP_2810_06.jpg

 

Forøvrig har jeg AoN ENGM installert.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en nærmere studie av bildene her synes jeg vel at gatene i AoN er mye bedre enn i Mega Airport Gardermoen. Personlig føler jeg at jeg mister utrolig mye realisme ved at jeg ikke har glass i gatene.

Så evnt. før AES kommer til Gardermoen så har jeg konvertert tilbake til AoN.

 

Klart flere detaljer i Mega scenery, men det kommer til en pris som du betaler med frames.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, tror ikke det er noe i veien med AA'n, det er vel mer ett resultat av en sunn blanding av redigering - kompresjon - uviten - sharpening og resizing det går på tenker jeg.

 

Men her er orginalstørrelsen, lastet direkte opp til P.B. Er vel foretatt en sharpening (eller un-aliasing hehe) på dette også (orginalen existerer ikke lengere) som kan gi litt pixelation på enkelte steder :cool:

 

a_MP_2810_06.jpg

 

Hvis det er av interesse, så har jeg ett Asus GTX460 1Gb TOP skjermkort, men har ikke installert Nhancer eller noe som helst egentlig...straight outa da box (som de sier i Kina). Sitter ennå med ett rimelig 'bart' OS og FSX, så jeg må bare beklage at jeg ikke klarer å levere helt etter forventningene :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...