Gå til innhold

Den beste Dash 8'en ever!!!!!!


Erik Olstad

Anbefalte innlegg

quote:

Opprinnelig postet av Jan Gulliksen:

Med tanke på Frolovs Dash8 som er freeware, bør denne være usedvanlig vellykket på de fleste områder!

Den er vellykket på et par områder der frolovs Dash er mislykket, nemlig utseende, virtuell cockpit, lesbarhet av panelet og det ser ut til at den har FMC også. Men hvis man skal dømmme etter PSS sine tidligere fl, så er nok ikke systemene modellert for 100% troverdighet. Og jeg håper de har fjernet klikkingen på FMCen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens. Jeg kjøper ikke dette pga mange mangler. Prøv å sammenlikn dette med Fandas Dash8. Enormt mye for den lille pengesummen på 0 kroner og øre. PSS kan ikke selge noe som er like bra som freeware bare. Det må være litt bedre vettu. Jeg likte ikke at blant annet kunstig horisont var analog. Dette trekker jo mye ned. Har sikkert ikke TCAS på den ANALOGE VSIen heller da... "[smil]" Jaja.. PSS har noe å jobbe med. Var de klar over feilene og manglene i det hele tatt når de lagte dette??? Nå kan det jo tenkes at digi. att. indikator er litt sånn ADDITIONAL stuff i Dash8 da. Men jeg tror det skal være i standardflyene... hvem vet.

 

Får man med heftige lyder med PSS da? Hva koster det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Flemming Skogen:

Kan noen si meg poenget med FMC i Fs2002? Der er man jo styrt med hardere jernhånd enn i kommunismen, med mindre man flyr VFR.

Nei, fordi det er piloten som styrer FMCen som igjen styrer autopiloten som er et nyttig instrument på lange flighter. En morsommere måte å styre autopiloten på mao. FMCen får vel sjelden viljen sin i virkeligheten heller. Tror ikke det hender så veldig ofte at publiserte STAR eller SID flys fra ende til ende. Dessuten ersatter FMC en det papiret der man ellers ville ha ruten nedskrevet på, og det holder pulten ryddig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FMC kan jo brukes i større grad ved online flyging. Men i RL flyges SID/STAR ofte helt ut, men ikke alltid. Det kommer an på hva ATC'en finner ut er mest fornuftig.

 

quote:

FMCen får vel sjelden viljen sin i virkeligheten heller.

FMC'en får jeg no håpe at aldri får viljen sin, men at den får gjøre som PIC vil! "[blink]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye kritikk av et produkt som ikke har kommet ut ennå. Særlig når man ikke er sikker på om det ser slik eller slik ut i virkligheten. At alle de som er betatestere ikke har noe peiling, tror jeg ikke.

 

Om knapper og slikt ikke er fotorealistiske, spiller egentlig ikke så mye rolle, og slikt trekker mer FPS enn nødvendig. Jeg er veldig fornøyd med PSS fly, og finner panelene oversiktlig, og modellene flotte. Og man har support og tilgang til oppdateringer.

 

Synes man skal vente å se hva som kommer, og ikke bare bruke screenshots som grunnlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Øyvind Hansen:

Jeg ar ingenting imot analog ADI og HSI, faktisk har jeg mange nok elektroniske varianter allerede(DF734, 767PIC, PSS7X7), men hvordan er egentlig kombinasjonen av analoge instrumenter og FMC, som det ser ut til at PSS presenterer her? Da får man jo bl.a. ikke moving map display.

Hei!

 

PSS dash panelet kommer mest sannsynlig i to utgaver, analog og med med glass-gauger...

 

Freddy - PSS Betatester "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...