Rolf Arne Beck Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Da har vi startet på en ny del av flyprogrammet vårt og jeg har fått sleng sammen en liten video jeg tenkte å dele med dere. Videoen ligger her. Jeg håper å få filmet litt mere fremover også, og da kanskje få filmet litt Split S, Spin, Cuban 8 og lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erlend Andrè Larssen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Rått! Ble ikke mindre fristende med akroutsjekk etter at PPL'en er i boks nå nei. Ble det mange landingsavgifter eller var kameraet faktisk tomt for strøm? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kjempestilig Rolf! Hvilket kamera har du benyttet til filmingen? Likte vinkelen, samt musikken du har brukt til videoen, alt passet meget bra sammen. Skal selv begynne på upset recovery kurset her borte om to uker, gleder meg som bare det! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_Andre Martinussen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tøft ! Sjelden jeg kommenterer videoer her, men her måtte jeg til pers:-) Håper på fortsettelse. Artig maskin også, så litt nervøs ut på rudder ved crab, men kommer vel lett ned bare du vil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det morsomste var hvordan hodet ditt gikk til høyre og venstre for å holde seg level under vinkingen med vingene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 3. september 2010 Forfatter Del Skrevet 3. september 2010 Ble det mange landingsavgifter eller var kameraet faktisk tomt for strøm? Det gikk faktisk tom akuratt der. Jeg hadde bare rukket å lade kameraet i ca. 15 min før jeg måtte dra. Det var overraskende at det varte å så lenge som det gjorde. Hvilket kamera har du benyttet til filmingen? Jeg lånte det nye kameraet til en venn av meg. Det er et GoProcamera. Skal selv begynne på upset recovery kurset her borte om to uker' date=' gleder meg som bare det! [/quote'] Det bør du! Dette var noe av det råeste jeg har gjort med en flymaskin. På en av de andre turene jeg hadde demonstrerte instruktøren en Split S og jeg fikk en såpass kraftig greyout at alt jeg så var to små hvite lys :grin: Vet du forresten hva slags maskin du skal fly? Artig maskin også' date=' så litt nervøs ut på rudder ved crab, men kommer vel lett ned bare du vil ? [/quote'] Det er egentlig en veldig snill maskin å fly, men jeg merker jo at den er mye mer instabil enn alt annet jeg har fløyet, noe som selvfølgelig er meningen. Det morsomste var hvordan hodet ditt gikk til høyre og venstre for å holde seg level under vinkingen med vingene Jeg kommer utstyrt med gyrostabilisering i alle 3 aksene :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clamer F. Meltzer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg "upset'et" meg selv idag og trengte snaproller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Prisen var faktisk ikke så ille på dette kameraet! Kanskje jeg blir å kjøpe inn ett slikt ett før jeg returnerer til moderlandet, ser ut til å fungere perfekt for flygning etc! Her benytter vi en Super Decathlon for den type trening. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Bergum Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Bra film. Hvordan fikk du med ATCkommunikasjonen. Er det mic ingang på det kameraet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Tøff video! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg må si jeg stadig blir mer og mer imponert av HD kvaliteten på dette kameraet, noen som har sett noe lignende til samme pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolf Arne Beck Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 Bra film. Hvordan fikk du med ATCkommunikasjonen. Er det mic ingang på det kameraet? Jeg bruker en telephone pick-up line (slik som denne: http://www.radioshack.com/product/index.jsp?productId=2103876) som jeg fester til headsettet. Deretter kobler jeg den til en liten diktafon som tar opp alt som blir sagt over intercom'en og radioen. Jeg må si jeg stadig blir mer og mer imponert av HD kvaliteten på dette kameraet' date=' noen som har sett noe lignende til samme pris? [/quote'] Et kamera til samme pris har jeg ikke sett, men for moro skyld så kan jeg jo henvise til A/V-ator kameraet som det var reklamert for i forrige utgave av flying: Kameraet er spesifik designet for å filme flyturer og har det du trenger for å ta opp ATC/Intercom, men den er ganske dyr med sine $650. Mer info her: http://lightsportgroup.com/aviator.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Da ble det GoPro kamera på meg, ikke så ille pris når man kan kjøpe det her borte. :grin: Passer utmerket med upset recovery kurset som starter på mandag, samt en del rental flights rundt om i Florida den kommende måneden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.