Gå til innhold

Kenmore flyservice til tjeneste.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Jeg hiver meg på begeistrings-køen for Carenados Caravan. Selv om det diskuteres detaljer rundt flyegenskapene, så er denne maskinen det beste Carenado har sluppet til nå. Cessna har hatt enorm success med denne konstruksjonen, som er produsert i 2000 eksemplarer over 25 år. Modellen er jo allerede grundig presentert her i forumet, så jeg skal nøye meg med noen bilder fra typiske turer i områdene rundt Darrington og Concrete.

 

ken1.jpg

 

ken2.jpg

 

ken3.jpg

 

ken4.jpg

 

ken5.jpg

 

ken6.jpg

 

ken7.jpg

 

.....forresten, det ryktes om at Caravanen er tema for kveldens søndagstur :whistle: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert presentert, i solid Ernie stil! :grin:

 

Midt oppi all 310 testingen, så har også jeg kjøpt Caravanen (kunne jo ikke være den eneste som jeg manglet i Carenadosamlingen) :cool:

 

Nå håper jeg bare at Carenado vil lage en amfibieversjon av denne flotte modellen (så langt har Carenado ikke svart på mine forespørsler....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem

 

Takkåtakk, hyggelig respons på en fredelig søndag :) .

 

Gief link to paint plox

 

Paint`n finner du i "Uthuset", med selveste Bill Womack som opphavsmann :grin: .

 

Midt oppi all 310 testingen, så har også jeg kjøpt Caravanen (kunne jo ikke være den eneste som jeg manglet i Carenadosamlingen)

 

Det var ikke så veldig overraskende :grin: , hadde ventet at du skulle dukke opp fra en eller annen vestlandsk fjordarm, med norske liveries selvsagt ;) !!

 

 

Som en P-51 Mustang frelst,så hadde det vært utrolig stilig og sett noen flotte bilder med den i slike omgivelser!

 

Det hadde ikke vært meg i mot, men dessverre har jeg ingen Mustang for øyeblikket. Hadde opptil flere i min gamle PC som gikk bort så alt for tidlig, men da jeg kjøpte ny FSX-PC fikk jeg ikke hentet over alle bacup-filene, og bl.a. mistet jeg de fleste innstallasjonskodene :cry: . Heldigvis har det strømmet på med så mange andre snadderfly, at jeg har ikke hatt tid til å sørge. Nå venter jeg på A2A sin P-51 med "Accusim" ;) .

 

[color:#CC0000]Og så en liten ADVARSEL ! Selv om Caravanen virker som kvalitet tvers igjennom, så har Carenado innrømmet at værradaren har sine svakheter. Mange opplever at PCen fryser ved bruk av denne, så det er kanskje best å la være inntil patch foreligger. Opplever også urovekkende lang tid på opplasting av Caravanen i FSX, så jeg håper dette ikke er av de flyene som skaper trøbbel i MP?!?![/color]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carenados Caravan er i HD utførelse. Dette betyr at den trolig er satt sammen av mange 2048 x 2048 pix teksturfiler (uten at jeg har sjekket dette nøye enda...)

 

Dette er nemlig også tilfelle for 310'en som jeg jobber med.

Det er en stor teksturmengde som må lastes, og det merkes nok godt i et krevende scenery som PNW land..... :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...