Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. august 2010 Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2010 Jeg hiver meg på begeistrings-køen for Carenados Caravan. Selv om det diskuteres detaljer rundt flyegenskapene, så er denne maskinen det beste Carenado har sluppet til nå. Cessna har hatt enorm success med denne konstruksjonen, som er produsert i 2000 eksemplarer over 25 år. Modellen er jo allerede grundig presentert her i forumet, så jeg skal nøye meg med noen bilder fra typiske turer i områdene rundt Darrington og Concrete. .....forresten, det ryktes om at Caravanen er tema for kveldens søndagstur :whistle: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Knallflotte bilder! Blir selv å fly lillebroren til Caravan'en i dag, Quest Kodiak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Rå grafikk! Jeg kommer med en request til deg her nå. :grin: Som en P-51 Mustang frelst,så hadde det vært utrolig stilig og sett noen flotte bilder med den i slike omgivelser! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Vakkert presentert, i solid Ernie stil! :grin: Midt oppi all 310 testingen, så har også jeg kjøpt Caravanen (kunne jo ikke være den eneste som jeg manglet i Carenadosamlingen) :cool: Nå håper jeg bare at Carenado vil lage en amfibieversjon av denne flotte modellen (så langt har Carenado ikke svart på mine forespørsler....) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Gief link to paint plox :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Nydelig serie av en flott maskin Ernst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. august 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2010 Takkåtakk, hyggelig respons på en fredelig søndag . Gief link to paint plox Paint`n finner du i "Uthuset", med selveste Bill Womack som opphavsmann :grin: . Midt oppi all 310 testingen, så har også jeg kjøpt Caravanen (kunne jo ikke være den eneste som jeg manglet i Carenadosamlingen) Det var ikke så veldig overraskende :grin: , hadde ventet at du skulle dukke opp fra en eller annen vestlandsk fjordarm, med norske liveries selvsagt !! Som en P-51 Mustang frelst,så hadde det vært utrolig stilig og sett noen flotte bilder med den i slike omgivelser! Det hadde ikke vært meg i mot, men dessverre har jeg ingen Mustang for øyeblikket. Hadde opptil flere i min gamle PC som gikk bort så alt for tidlig, men da jeg kjøpte ny FSX-PC fikk jeg ikke hentet over alle bacup-filene, og bl.a. mistet jeg de fleste innstallasjonskodene :cry: . Heldigvis har det strømmet på med så mange andre snadderfly, at jeg har ikke hatt tid til å sørge. Nå venter jeg på A2A sin P-51 med "Accusim" . [color:#CC0000]Og så en liten ADVARSEL ! Selv om Caravanen virker som kvalitet tvers igjennom, så har Carenado innrømmet at værradaren har sine svakheter. Mange opplever at PCen fryser ved bruk av denne, så det er kanskje best å la være inntil patch foreligger. Opplever også urovekkende lang tid på opplasting av Caravanen i FSX, så jeg håper dette ikke er av de flyene som skaper trøbbel i MP?!?![/color] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Når det gjelder Caravanen så har testing i PNW-land vist at det er urovekkende lav FPS for flere brukere. Derimot fungerer den smertefritt men akseptabel FPS i områder utenfor PNW-land. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 29. august 2010 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 29. august 2010 Det er det som er så rart, jeg har flydd den både i Norge og PNW, og opplever den med veldig fin flyt. Men jeg har altså IKKE aktivert radaren. Derimot synes jeg det tar evigheter å laste den inn i FSX, så jeg hadde tidlig mistanke om noe muffins. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Hos meg er det minimal forskjell med eller uten værradaren, men du har rett i at det tar evigheter å laste flyet inn i FSX Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Har og opplevd bra FPSdropp i PNW land. Var så mye at det nesten var litt ubehagelig å fly. Datt fra 28 til 14-15, og det er mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Samme hos meg Paul Andre. Selv etter å ha senket settings noe, synes jeg det er Vel stort dropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Opplevde også ett lite dropp, men ikke plagsomt mye. Men det er nok ett eller annet rart med dette flyet. Håper en patch kan fikse opp i trøbbelet. PS. Du har mail Øyvind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar van der Meeren Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Carenados Caravan er i HD utførelse. Dette betyr at den trolig er satt sammen av mange 2048 x 2048 pix teksturfiler (uten at jeg har sjekket dette nøye enda...) Dette er nemlig også tilfelle for 310'en som jeg jobber med. Det er en stor teksturmengde som må lastes, og det merkes nok godt i et krevende scenery som PNW land..... :blush: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ahh..mektige Ernst i villmarka! Flotte naturbilder! Stilige detaljer på Caravan'en som f.eks Eksospotta,den ser jo helt ekte ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.