Tore Stabell Kuloe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Her er en video som Marius Skauen har tatt opp mens han hadde flyoppvisning på Kjeller. Han flyr til daglig 737 hos Norwegian, man kan trygt si at dette er andre boller.. Sjekk de flystillingene - han er ikke mye redd for å få en stall eller spinn! Noen flere hestekrefter enn en C172 er det også--- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SB Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Oi oi oi!!! Han hadde puteteknikken i orden iallefall. :grin: Var morsomt å se på den ledninga hvordan g-kreftene opererte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg skal ut med Norwegian og fly om ikke alt for lenge. Og hvis det er denne kapteinen som skal føre flyet jeg skal være med i, er jeg sjeleglad for at han har en Extra som han kan avreagere med når han ikke er på jobb. :grin: Uansett. Rått og se innboard kamera av en såpass livlig luftetur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helge Sakkestad Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Gulliksen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fantastisk flyging! Her ser det ut til å være stålkontroll hele veien. Imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius91 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Utroolig kult! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Sykt rått, det der hadde jeg ikke protestert på å prøve! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.