Ivar Skaugstad Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 God morgen mine damer og herrer! Før dere i heletatt kom på tanken på å stå opp har ørnene vært på jobb i noen timer. Vi startet vår flight fra en regnfull Gardermoen kl. 0140 norsk tid. 5 fulle charterfly var klare til å gjennomføres årest første chartertur til Hellas. Her er ett knippe bilder fra turen, det skal forøvrig nevnes at ørnene ikke var i seng før kl. 07:00 påfølgende morgen, godt jobbet! ------------------------------------------------------- Det var en regntung Gardermoen som vinket forvell til charterturistene som om noen få timer skulle sette sine ben på en varm strand i de sydlige strøk. Natten hadde senket seg over det europeiske luftrommet, klokken begynte etter hvert å nærme seg 02:00 CET og radioen ble stille. Intercom kanalen til Norwegian Eagles var derimot varm igjennom hele natten! Etterhvert som vi passerte Bulgaria kunne vi skimte solen stige opp i øst. De fleste passasjerene lå å sov, men kapteinen på "Navigator" maskinen valgte uansett så annonsere soloppgangen over radioen da det var mindre enn en time til landing. Rett og slett magisk stemning! Samos skimtes i bakgrunnen mellom skylagene, her for en circle to land RWY09. ---------------------------------------------------------- [size:14pt]Kjære ørner! Deres pågangsmot og iver gjør dere verdige til å bære Norwegian Eagles ørnen med stolthet og være! Ser fram til neste tur sammen med både nye og gamle Norwegian Eagles piloter![/size] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Hansen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Superb bildeserie Ivar! Ser allerede fram til neste tur med ørnene fra Norge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 16. mai 2010 Premium Medlem Del Skrevet 16. mai 2010 Jøss, stilig reportasje, tøff presentasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreas nærbø Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 nice Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petter Tandberg Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Dæven for en flott bildereportasje! Ser ut til at det var en knall tur. Jeg slenger meg nok med på neste så lenge den ikke går på natta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Holberg Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Takk for en flott tur! Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen Elvestad Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ivar, jeg regner med det er Maddog du fløy ja. Fløy du Maddog 2006 eller 2008 ? Takk for en flott tur. Bare synd jeg ikke fikk landet grunnet CTD. :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Takker også for en flott og godt planlagt tur, ingen piloter "sovnet" og det var en behagelig reise. Eneste formen for spenning var approachen og ATC-håndteringen nede ved de greske øyer, men vi kom oss velberget ned til tross for det Ser fram til neste Eagles-tur ja Slenger på mine få bilder fra turen også: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Angrer litt på avgjørelsen om å dra på byen inatt i stedet for å bli med dere. Fins jo ikke noe bedre enn å fly charterturer til syden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vis det var i Fr.stad du var på byen så virket det jo ut til og være masse folk der i natt, kom nesten ikke frem med bilen jeg, hehe. Så over til bildene, flotte bilder til et fantaskisk ferieland, og simulator land, det er alltid morro og fly ned til Hellas, og plutselig dukker det opp en norsk atc på en av øyene der også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer Vinje Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Var på byen der ja, men er ikkenoe gøy når det er altfor fullt. beklager ot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Takker for kommentarer, flere er hjertlig velkommen! Benyttet meg av Maddog 2008 på denne flighten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emil Topstad Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Og en til skal du få: FLott som fy!! Til dere begge! Novair var et klokt valg til en chartertur! - og My Travel da, så klart! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Vitar gjerne imot ennå flere enn den siste, men takk skal du ha! :grin: Vi er tørste etter kommentarer på denne nattflighten vet du, litt ros og "skjenn" må vi få. :grin: Jeg har alltid sverget til Britannia/TUI, men da jeg har brukt litt tid på å male dette flyet må jeg vel bruke det også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Simonsen Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Flotte bilder! Misunner dere :whistle: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Dette ser kjekt ut å fly til syden med andre, fine bilder også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 21. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2010 Du får bli med neste gang Sandro, våre groupflights er åpne for alle som vet å fly på VATSIM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 25. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2010 Noen som begynner å bli klare for nok en chartertur? :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Alltid klar for charter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Brandt Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Finfina bilder! Men det approachen överst där såg lite tight ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Timmy, på Samos har du valget mellom å fly en tight apporach eller å fly inn i fjellveggen. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vil dere at det skal fly min rute på mandag :grin: Gardermoen til Larnaca, Thomas Cook A330 dep 8:50 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Hva med i natt eller morgen tidlig? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.