Gå til innhold

Norwegian Eagels - Årest første chartertur!


Anbefalte innlegg

Norwegian_eagles_small.jpg

 

God morgen mine damer og herrer! Før dere i heletatt kom på tanken på å stå opp har ørnene vært på jobb i noen timer. Vi startet vår flight fra en regnfull Gardermoen kl. 0140 norsk tid.

 

5 fulle charterfly var klare til å gjennomføres årest første chartertur til Hellas. Her er ett knippe bilder fra turen, det skal forøvrig nevnes at ørnene ikke var i seng før kl. 07:00 påfølgende morgen, godt jobbet!

 

-------------------------------------------------------

 

1505091.jpg

Det var en regntung Gardermoen som vinket forvell til charterturistene som om noen få timer skulle sette sine ben på en varm strand i de sydlige strøk.

 

1505092.jpg

 

1505093.jpg

 

1505094.jpg

Natten hadde senket seg over det europeiske luftrommet, klokken begynte etter hvert å nærme seg 02:00 CET og radioen ble stille. Intercom kanalen til Norwegian Eagles var derimot varm igjennom hele natten!

 

1505095.jpg

Etterhvert som vi passerte Bulgaria kunne vi skimte solen stige opp i øst. De fleste passasjerene lå å sov, men kapteinen på "Navigator" maskinen valgte uansett så annonsere soloppgangen over radioen da det var mindre enn en time til landing. Rett og slett magisk stemning!

 

1505097.jpg

Samos skimtes i bakgrunnen mellom skylagene, her for en circle to land RWY09.

 

1505096.jpg

 

1505098.jpg

 

1505099.jpg

 

----------------------------------------------------------

 

[size:14pt]Kjære ørner! Deres pågangsmot og iver gjør dere verdige til å bære Norwegian Eagles ørnen med stolthet og være! Ser fram til neste tur sammen med både nye og gamle Norwegian Eagles piloter![/size]

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker også for en flott og godt planlagt tur, ingen piloter "sovnet" og det var en behagelig reise.

 

Eneste formen for spenning var approachen og ATC-håndteringen nede ved de greske øyer, men vi kom oss velberget ned til tross for det :)

 

Ser fram til neste Eagles-tur ja :)

 

Slenger på mine få bilder fra turen også:

 

2010-5-16_2-58-59-708.jpg

 

2010-5-16_2-56-5-749.jpg

 

2010-5-16_4-12-18-414.jpg

 

2010-5-16_4-11-57-983.jpg

 

2010-5-16_5-22-23-245.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det var i Fr.stad du var på byen så virket det jo ut til og være masse folk der i natt, kom nesten ikke frem med bilen jeg, hehe.

 

Så over til bildene, flotte bilder til et fantaskisk ferieland, og simulator land, det er alltid morro og fly ned til Hellas, og plutselig dukker det opp en norsk atc på en av øyene der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vitar gjerne imot ennå flere enn den siste, men takk skal du ha! :grin: Vi er tørste etter kommentarer på denne nattflighten vet du, litt ros og "skjenn" må vi få. :grin:

 

Jeg har alltid sverget til Britannia/TUI, men da jeg har brukt litt tid på å male dette flyet må jeg vel bruke det også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...